تاریخ انتشار: 1396/11/03 13:21
کد خبر: 163421

ایگور کولاکوویچ برنامه های تیم ملی را تشریح کرد

سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری برنامه های تیم ملی را تشریح کرد.

ایگور کولاکوویچ برنامه های تیم ملی را تشریح کرد

 نشست خبری ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز(سه شنبه) در هتل آکادمی فوتبال و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سرمربی تیم ملی والیبال در آغاز نشست گفت: خدشحالم که همانند سال گذشته در خدمت شما هستم و امیدوارم این روابط همچنان ادامه داشته باشد. پس از آخرین حضورم در سپتامبر مجددا حاضرم که به همه پرسش ها پاسخ دهم‌. من اظهار نظر خاصی در ابتدا ندارم و خواهش می کنم دوستان سوالاتشان را از من بپرسند. همچنین دو حادثه ناگوار اخیر در ایران را به مردم تسلیت عرض می کنم.

کولاکویچ در باره برنامه های تیم ملی والیبال در سال ۲۰۱۸ و برنامه هایش اظهار کرد: اولین رقابت و آغاز فعالیت ما مصادف با سه آوریل است که باید در لیگ ملت های والیبال شرکت کنیم. این رقابت ها بسیار پرفشار است و در طول پنج هفته آن با خستگی بازیکنان و اختلاف زمانی مواجه خواهیم شد. اول به فرانسه می رویم سپس به آرژانتین و از آن جا به روسیه خواهیم رفت و بعد راهی آمریکا خواهیم شد. ۱۹ بازی انجام خواهیم داد که باعث خستگی مفرط می شود ولی باید آمادگی لازم را برای هر شرایطی داشته باشیم. برای حضور در لیگ ملت ها دو تیم ملی را تشکیل خواهیم داد ولی هنوز قطعی نیست.

او همچنین گفت: تیم ملی نوجوانان و جوانان فعلاً فعالیت خاصی ندارند چرا که قرار است با آنها بیشتر کار کنیم تا جوانان در کنار با تجربه‌ها با جو تیم ملی و رفتار بازیکنان با سابقه بیشتر آشنا شوند. سال گذشته اصرار بر این بود که از جوانان برای تیم ملی استفاده کنیم اما تعدد برنامه‌های این رده های سنی باعث شد نتوانیم از آنها بهره ببریم ولی امسال جوانان بیشتر مورد توجه هستند. در اردویی که برگزار می‌کنیم قرار نیست که حتماً نفرات اصلی وجود داشته باشند چرا که برنامه فدراسیون این است که جوانان بیشتر در کانون توجه قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در بخش دوم فعالیت های امسال قهرمانی جهان را خواهیم داشت که رقابت های دشواری است. برای بازی‌های آسیایی که در بین این دو تورنمنت مهم برگزار می‌شود قرار است به تیم ملی اصلی استراحت بدهیم و تیم ملی به را به بازی‌های آسیایی بفرستیم. ما نیاز به تدارک و آماده سازی بسیار مناسب برای قهرمانی جهان داریم و امیدوارم با توجه به شرکت در جام باشگاههای آسیا زمان کافی برای استراحت نفرات اصلی تیم ملی وجود داشته باشد. اعضای تیم ملی بزرگسالان باید به دور از مصدومیت باشند.

کولاکوویچ در ادامه‌ همچنین درباره احتمال بازگشت عادل غلامی پس از حواشی پیش آمده در اردوی تیم‌ ‌ملی در سال گذشته و دعوت از شهرام محمودی، اظهار کرد: تاکنون چندین بار راجع‌ به عادل غلامی صحبت کرده‌ام. صحبت من راجع‌ به یک بازیکن ملی‌پوش و با کیفیت است که در یک لحظه خطوط قرمز را رد کرد و قابل گذشت نبود. من وقتی این تصمیم را گرفتم در قلب خودم تاسف خوردم، اما اصول حرفه‌ای اجازه نمی داد که از تصمیمم برگردم. یک روز پس از آن اتفاق غلامی با من صحبت کرد و کاملا مواضع حرفه‌ای من را درک کرد. در دور آتی که پیش رو داریم طبیعتا دوره محرومیت او به پایان رسیده است، ولی چون که گرایش به دعوت از  جوانان داریم باید ببینیم در رقابت با جوانان چه پیش می‌آید.

او ادامه‌ داد: بعد از این که شهرام محمودی از تیم‌ ‌ملی والیبال جدا شد، من از او چیزی ندیدم که قصد بازگشت به تیم‌ ‌ملی والیبال داشته باشد. من چاره‌ای جز حرفه‌ای گری ندارم و تلاش می‌کنم امکانات برای همه ملی‌پوشان یکسان فراهم شود.

کولاکوویچ در باره مرخصی‌های طولانی مدت و عدم حضور در جام باشگاه‌های جهان و مشاهده مسابقات از نزدیک، ‌اضافه کرد: اگر بخواهم در این زمینه دقیق بگویم من ۱۴ ژانویه به ایران برگشتم و عملا مرخصی من سه ماه و نیم شد و تا جایی که به محتوای قراردادم مربوط می‌شود، تخلفی انجام نداده ام و اگر تخلفی نیز صورت گرفته بود، کارفرمای من مرا جریمه می‌کرد. به طور قطع فدراسیون مفاد قرارداد را پیگیری می‌کند. درباره جام باشگاه‌های جهان نیز باید این را بگویم که من این رقابت‌ها را همانند لیگ ایران زیر نظر داشتم و برای رفتن به لهستان با توجه به قراردادم مکلف نبودم. از نظر توریستی هم بودجه‌ای برای  سفر به لهستان در نظر نگرفته بودم، اما تمامی بازی‌های این رقابت‌ها را مشاهده و آنالیز کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnrwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی از تمرینات نفسگیر تیم ملی والیبال کشورمان