تاریخ انتشار: 1396/11/24 23:15
از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صورت گرفت
کد خبر: 160125

تجلیل از الهه دارستانی؛ پاسداشت سالها زحمت در بسکتبال بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور در منزل سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان از او تجلیل بعمل آورد.
تجلیل از الهه دارستانی؛ پاسداشت سالها زحمت در بسکتبال بانوان

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین ورزش و جوانان باحضور درمنزل الهه دارستانی از این سرمربی ارزنده تیم ملی بسکتبال ج.ا.ا تجلیل نمود.

این اقدام ارزنده به پاس سالها زحمت در عرصه ورزش کشور به ویژه بسکتبال بانوان که از سوی خانم الهه دارستانی صورت گرفته است انجام گرفت، کسی که بدون شک و تردید باید او را منجی بسکتبال بانوان استان کرمانشاه دانست که بدون چشمداشت و در جهت خدمت به جوانان و با گذشت و فداکاری و دلسوزانه عمر خود را در سالن های ورزشی گذرانده است.

این مربی ارزنده کرمانشاهی در حال حاضر سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال بانوان کشور می باشد، به عنوان اولین مربی زن ایرانی نامش در سایت رسمی فدراسیون جهانی به ثبت رسید، افتخاری بزرگ برای کرمانشاهیان و جامعه ورزشی استان که امیدواریم قدر دان زحمات خادمین به ورزش و جوانان باشیم.

الهه دارستانی بعد از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در منزل ایشان و تقدیر و تشکر به پاس سالها زحمت در عرصه ورزش بسکتبال، به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:  از آقای ارسلان حسینی مدیرکل محترم و همراهان و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای بسکتبال استان کرمانشاه باشم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشور در ادامه افزود: خوشبختانه برای اولین بار شاهد حضور بانوان بسکتبالیست در مسابقات بین المللی بودیم که جا دارد از وزیر ورزش و جوانان به پاس تلاش های صورت گرفته درتحقق این خواسته جامعه ورزشی بانوان بسکتبالیست، تشکر و قدردانی نمایم.

این مربی ارزنده بسکتبال کرمانشاه در خاتمه سخنان خود گفت: سالها به همراه دیگر همکاران در هیئت بسکتبال سختی کشیده شده تا بانوان بسکتبال این استان بتوانند در مسابقات باشگاهی که محلی برای رشد و ترقی و نشان دادن شایستگی ها برای حضور در عرصه های بین المللی می باشد، حضور داشته باشند ولی واقعا بدلیل نبود منابع مالی ادامه این مسیر امکانپذیر نبوده و نیاز به توجه جدی از سوی مدیران و فعالان عرصه اقتصادی است که امیدوارم این امر تحقق یابد.

ارسلان حسینی- الهه دارستانی-

ارسلان حسینی- الهه دارستانی-

ارسلان حسینی- الهه دارستانی-

ارسلان حسینی- الهه دارستانی-

ارسلان حسینی- الهه دارستانی-


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rzpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقبال کرمانشاهیان از الهه دارستانی، سرمربی تیم ملی دختران نوجوان بسکتبالیست