تاریخ انتشار: 1395/07/01 14:29
کد خبر: 259969

ستاره‌های والیبال بدون تیم ماندند

با بحران مالی تیم های لیگ برتری، ستاره تیم ملی والیبال هنوز بدون تیم برای سال جدید مانده اند
ستاره‌های والیبال بدون تیم ماندند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،با اینکه تیم ملی والیبال ایران جزو تیم های درآمدزا و خوش حسابی است اما شرایط در لیگ کاملا متفاوت پیش می رود. دیگر کمتر از قراردادهای میلیاردی خبری است و بازیکنان ملی مجبور به حضور در تیم ها با دستمزدهای پایین تر نسبت به سال های گذشته هستند.

 

با این حال بحران اصلی متوجه بازیکنانی است که با شهرداری ارومیه قرارداد دارند و به دلیل مشکلات مالی آنها هنوز موفق به تمرین با این تیم یا توافق نهایی نشدند. مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری و علیرضا مباشری ملی پوشانی هستند که شرایط معلومی ندارند و هنوز تا فاصله کوتاه با لیگ برتر، تکلیف آنها مشخص نیست.

 

آرمین تشکری که با شهرداری ارومیه قرارداد بسته است هنوز شرایط حضورش با این تیم فراهم نشده. او درباره مشکلات خودش و سایر ملی پوشان می گوید:« هنوز شرایطم مشخص نیست. متاسفانه مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه متاسفانه به قول و قرارهایی خود عمل نکرده اند و هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته را نگرفته‌ام. فدراسیون والیبال اقداماتی انجام داده که امیدوارم نتیجه دهد. در جلسه کمیته انضباطی هم گفتم که اگر شهرداری ارومیه اعلام کند که من را نمی خواهد تکلیفم چه می شود؟»

 

او در مورد احتمالات آینده هم گفت:«الان همه تیم‌ها تمرین می‌کنند و وضعیت خوبی دارند. کمتر از یک ماه دیگر لیگ آغاز می‌شود و هنوز تمرین تیمی نکرده‌ام. من و بقیه بازیکنانی که وضعیتی مثل من دارند به طور انفرادی تمرین می‌کنیم. تا زمانی که قرارداد ما ثبت نشود پا در هواییم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyrgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فیلم/ روحیه بالای والیبالیست‌های ایران در ریو

بلیط ریو از دست میرزاجانپور پرید!
فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک مشخص شد؛