تاریخ انتشار: 1395/04/24 13:11
فدراسیون جهانی والیبال اصلاحیه زد؛
کد خبر: 273960

میرزا جانپور به المپیک بازگشت!

درحالی که شب گذشته نام میرزاجانپور در بین ملی پوشان والیبال اعزامی کشورمان به المپیک دیده نمیشد فدراسیون جهانی والیبال امروز در اصلاحیه ای نام او را به لیست 13 نفره ایران بازگرداند
میرزا جانپور به المپیک بازگشت!

به گزارش سرویس والیبال فرتاک ورزشی، سایت فدراسیون جهانی والیبال شب گذشته  اسامی 12 بازیکن تیم ملی ایران در المپیک 2016 ریو را منتشر کرد که در بین آنها نام مجتبی میرزاجانپور دیده نمی‌شد.

این خبر در حالی منتشر شد که رائول لوزانو چند روز قبل و در زمان اعلام نام 13 بازیکن، گفته بود که تا آخرین لحظه منتظر وضعیت مجتبی میرزاجانپور و امیر غفور می‌ماند و در روزهای پایانی فرصت اعلام اسامی، نام 12 بازیکن مد نظرش را منتشر خواهد کرد. همین مسئله واکنش‌هایی را در کشورمان به دنبال داشت و حتی محمدرضا داورزنی اعلام کرد که لیست تیم ایران هنوز نهایی نشده است.

در پایان همه این اتفاقات نیز سایت فدراسیون جهانی والیبال خبر قبلی خود را اصلاح کرد و نام میرزاجانپور را در لیست 13 نفره ایران قرار داد.

اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، فرهاد غلامی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، امیر غفور، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، محمد جواد معنوی نژاد، مصطفی شریفات و مهدی مرندی

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران که پس از 52 سال انتظار در رقابت‌های انتخابی در ژاپن المپیکی شد در گروه دوم رقابت‌ها با روسیه، مدافع عنوان قهرمانی جهان و المپیک، لهستان، آرژانتین، کوبا و مصر رقابت خواهد کرد.


منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbbx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب شد! میرزا جانپور هنوز خط نخورده است.

بلیط ریو از دست میرزاجانپور پرید!
فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک مشخص شد؛