تاریخ انتشار: 1395/07/21 15:09
بسکتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا
کد خبر: 256172

برتری شکننده پترو در نیمه نخست برابر الریاضی

نیمه نخست دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی ایران و الریاضی لبنان با برتری 35 بر 32 پترو به پایان رسید.
برتری شکننده پترو در نیمه نخست برابر الریاضی

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام چهارمین دیدار خود را در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا ساعت 13:30 امروز مقابل الریاضی لبنان آغاز کرد.

ترکیب ابتدایی پتروشیمی: بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان، جیمز وایت، جرالد رابینسون و روزبه ارغوان

سرمربی: مهران شاهین‌طبع

 

کوارتر نخست؛ پتروشیمی 21 – الریاضی 12

الریاضی که یک بار در دیدارهای غرب  آسیا، طعم شکست را مقابل پترو چشیده بود، بازی را بهتر آغاز کرد و 4 بر صفر پیش افتاد اما پرتاب 3 امتیازی جیمز وایت سبد اول را برای نماینده ایران دشت کرد. در ادامه الریاضی بازی بهتری در دقایق ابتدایی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد 8 بر 3 از پترو پیش بیفتد. حضور موفق اوشین ساهاکیان، برتری را به اردوی شاگردان مهران شاهین‌طبع آورد تا آن‌ها با چند دفاع عالی 12 بر 8 پیش بیفتند. در ادامه خطای فادی الخطیب، بازیکن کهنه‌کهار الریاضی روی وایت، 2 پرتاب موفق این بازیکن پترو را در پی داشت. بازی خوب پتروشیمی باعث شد نماینده کشورمان در کوارتر نخست به برتری 21 بر 12 برسد.  

کوارتر دوم؛ پتروشیمی 14 - 20

کوارتر دوم پرتاب‌های موفق وایت و یخچالی، پترو را به امتیاز 29 رساند اما کار خوب درک اسپنسر، آن سوی میدان، امتیاز 21 را مقابل نام نماینده لبنان ثبت کرد. شاهین‌طبع وقتی تلاش بازیکنان الریاضی را دید درخواست وقت استراحت کرد. در بازگشت تیم‌ها به میدان هرچند یخچالی 2 پرتاب آزاد موفق داشت اما لبنانی‌ها بازی را از دست پترو بیرون آوردند و موفق شدند فاصله امتیازات خود را کمتر و کمتر بکنند. در اواخر وقت دوم بدشانسی‌ هم گریبانگیر شاگردان مهران شاهین‌طبع شد و در نهایت پتروشیمی با نتیجه نزدیک 35 بر 32 در پایان نیمه نخست برنده به رختکن رفت.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lx6m

آخرین اخبار