تاریخ انتشار: 1395/08/09 22:49
کد خبر: 251865

باور و تجربه کم باعث شد این بازی را واگذار کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک گفت: ما در واقع برابر تیم ملی والیبال ایران بازی کردیم و خوشحالم که بازیکنانم برابر بانک سرمایه نمایش خوبی داشتند.

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، علی نقدی سرمربی تیم شهرداری اراک بعد از شکست تیمش برابر بانک سرمایه در هفته سوم لیگ برتر والیبال، گفت: تیم من در هر چهار ست خوب کار کرد و ما از ابتدا می‌خواستیم جلوی این تیم خوب کار کنیم اما عدم باور ما باعث شد به آنچه که می‌خواهیم یعنی برد در این مسابقه نرسیم.

علی نقدی ادامه داد: به دلیل اینکه تیم ما به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده باید از نظر روانی بازیکنان را آماده می‌کردیم تا در شرایط لیگ برتر قرار بگیرد. اولویت ما در دیدار برابر بانک سرمایه زدن سرویس‌های خوب و در ادامه دریافت مناسب بود. این موضوعات در دستور کار قرار گرفت و باعث شد که در این بازی خوب کار کنیم. بازیکنان من در توپ های برگشتی عملکرد خیلی خوبی داشتند.

علی نقدی سرمربی تیم شهرداری اراک درباره علت شکست این تیم برابر بانک سرمایه، گفت: همانطور که باور و تجربه کم باعث شد این بازی را واگذار کنیم. خوشحالم که بانک سرمایه و کادرفنی این تیم را مجاب کردیم که از نفرات اصلی‌اش برابر ما استفاده کند. همه بازیکنان بانک سرمایه در برابر ما به میدان رفتند و تقریباً می‌توانم بگویم که ما با تیم ملی والیبال ایران این بازی را انجام دادیم و به همین دلیل نمایش خوب بازیکنانم برای ما خوشحال‌کننده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy9xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه بازیکنان بانک سرمایه پس از بازی با شهرداری اراک + فیلم