تاریخ انتشار: 1395/04/28 10:12
مشخصه بارز ایرانی‌ها، غرور آنهاست
کد خبر: 273345

اوکاش ژیگادوو: در ایران، مربی نمی‌تواند به بازیکنی بگوید که کاری را اشتباه انجام می‌دهد!

پاسور لهستانی تیم بانک سرمایه گفت: در ایران، یک مربی نمی‌تواند به بازیکنی بگوید که کاری را اشتباه انجام می‌دهد چون ممکن است سایر بازیکنان، تذکر او را بشنوند.
اوکاش ژیگادوو: در ایران، مربی نمی‌تواند به بازیکنی بگوید که کاری را اشتباه انجام می‌دهد!

به گزارش فرتاک ورزشی، «اوکاش ژیگادوو» که در ایران «لوکاس» صدا زده می‌شود برای یک سال دیگر قرار داد خود را با تیم بانک سرمایه، قهرمان فصل گذشته لیک برتر والیبال تمدید کرد.

پاسور پیشین تیم ملی لهستان در مورد شرایط تیم ملی کشورش در آستانه المپیک اظهار داشت: من در مدتی که در ایران بودم، فرصت دیدن لیگ لهستان را نداشتم به همین خاطر نمی‌توانم در مورد بازیکنان جوانی که توسط «آنتیگا» به تیم ملی اضافه شده‌اند، نظر بدهم.

او در مورد زندگی در ایران گفت: حضور در ایران بسیار جالب است. این کشور از نظر فرهنگی خارق‌العاده است. ایران کاملاً با کشورهای اروپایی متفاوت است. اگر کسی می‌خواهد که یک تجربه جدید در یک کشور جدید داشته باشد، من ایران را به او توصیه می‌کنم. من مطمئنم که پشیمان نخواهد شد.

ژیگادوو در مورد تفاوت والیبال ایران و اروپا تصریح کرد: در ایران، یک مربی نمی‌تواند به بازیکنی بگوید که کاری را اشتباه انجام می‌دهد چون ممکن است سایر بازیکنان، تذکر او را بشنوند. بازیکن در این شرایط، پس از شنیدن این تذکر، حالت تدافعی به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: مشخصه بارز ایرانی‌ها، غرور آنهاست. به طوری که اگر بازیکنی احساس کند غرورش جریحه‌دار شده تا چند روز با بازیکنان و مربی تیم صحبت نمی‌کند. این تفاوت‌ها بین بازیکنان ایرانی و اروپایی وجود دارد.

پاسور لهستانی تیم بانک سرمایه در پایان گفت: بازیکنان تیم ما اما همیشه مرا با رفتارهای خوب خود، شگفت‌زده می‌کردند. آنها بسیار مهربان بودند و من حس خوبی در کنارشان داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrybp

آخرین اخبار