تاریخ انتشار: 1395/04/28 11:01
بسکتبال NBA؛
کد خبر: 273337

تیم بسکتبال کلیپرز همکاری خود با براندن داوسون را قطع کرد

باشگاه لس آنجلس کلیپرز براندن داوسون را از لیست خود خارج کرد.
تیم بسکتبال کلیپرز همکاری خود با براندن داوسون را قطع کرد

 

به گزارش فرتاک ورزشی، براندن داوسون که فصل گذشته را به عنوان بازیکن تازه وارد NBA در تیم کلیپرز بازی می کرد توسط این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش ESPN، در روز یکشنیه باشگاه لس آنجلس کلیپرز اعلام کرد که در حال قطع راوبطش با مهاجم سابق کالج میشیگان استیت می باشد.

کلیپرز پیش از کنار گذاشتن داوسون موفق شد تا براندون باس را به عنوان مهاجم قدرتی خود به خدمت بگیرد. البته خبر انتقال باس هنوز به طور رسمی توسط این باشگاه اعلام نشده است.

براندن داوسون تنها در شش مسابقه برای کلیپرز به میدان رفته است و در این شش بازی به طور متوسط با حضور در  4.8 دقیقه بازی که برای این تیم داشته موفق شده است 0.8 امتیاز و 0.7 ریباند در فصل گذشته داشته باشد. داوسون که سابقه بازی در لیگ D را در کانامه خود دارد به طور مجموع 29 بازی در این این لیگ انجام داده است. او به طور میانگین در این 29 بازی موفق به ثبت 10.3 امتیاز، 4.9 ریباند و 11 توب ربایی شده است.

براندون داوسون 23 ساله سابقه چهار سال حضور در تیم میشیگان استیت را در کارنامه خود دارد و  به عنوان بازیکنی تاثیر گذار در این تیم شناخته می شد. او در مراسم درفت سال گذشته توسط نیو اورلنز در راند دوم به خدمت گرفته شد و سپس در طی مبادله ای به تیم لس آنجلس کلیپرز پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdny8

آخرین اخبار