تاریخ انتشار: 1395/04/28 14:13
18 روز مانده به المپیک ریو
کد خبر: 273297

نصرالله سجادی: اگر والیبالیست ها روی سکو بروند، مانند انفرادی‌ها پاداش می‌گیرند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر تیم ملی والیبال در بازی های المپیک ریو 2016 مدال کسب کند، مانند رشته های انفرادی جایزه دریافت خواهد کرد.
نصرالله سجادی: اگر والیبالیست ها روی سکو بروند، مانند انفرادی‌ها پاداش می‌گیرند.

به گزارش فرتاک ورزشی، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال اظهار داشت: قرار است ملی‌پوشان این رشته برای برگزاری دو بازی دوستانه راهی برزیل شوند. آنها اولین تجربه خود را در المپیک دارند که امیدوارم بازی‌های خوبی را داشته باشند.

وی افزود: تیم‌هایی که قرار است در المپیک شرکت کنند شرایط خوبی دارند. وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو از رشته‌هایی هستند که شانس کسب مدال دارند. البته ما در یکی دو رشته دیگر هم شانس مدال داریم. والیبال هم در شرایط خوبی به سر می‌برد. البته آنها در کنار تیم‌هایی رقابت می‌کنند که قهرمان المپیک، لیگ جهانی و قهرمان جهان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر والیبال روی سکو برود چه پاداشی به آنها می‌دهید؟ خاطرنشان کرد: چون آنها رقابت سختی دارند اگر روی سکو بروند، مانند انفرادی‌ها پاداش می‌گیرند.

سجادی در پایان حمایت مالی فدراسیون‌ها از ورزشکاران را خوب ارزیابی کرد و گفت: ما هم  جوایز را اعلام کرده‌ایم که امیدوارم نتایج خوبی در المپیک حاصل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gmr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار