تاریخ انتشار: 1395/09/05 12:43
کد خبر: 247111

سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان بازی معوقه کاله مازندران وشهرداری تبریز را تعیین می کند

دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت که زمان بازی معوقه تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در جلسه روز شنبه این سازمان درفدراسیون تصمیم گیری واعلام خواهد کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان بازی معوقه کاله مازندران وشهرداری تبریز را تعیین می کند

به گزارش فرتاک ورزشی، خلیل یگانه مجد روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در آمل افزود : بازی دو تیم کاله مازندران و شهرداری تبریز به عنوان بازی های عقب افتاده محسوب می شود و تا قبل از پایان بازی های مرحله رفت لیگ برتر در آمل برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی که از قبل اعلام شده بود، بازی دو تیم در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ساعت17 عصر چهارشنبه به میزبانی کاله مازندران درآمل تعیین شده بود که تیم میهمان شهرداری تبریز هم از روز قبل دراین شهر حضور داشت ، ولی به علت بارش شدید برف وقطعی برق وگاز در این شهر وسالن برگزاری مسابقه ، شرایط برای برگزاری مسابقه آماده نبود و با توافق مسئولان دو تیم مسابقه لغو شد.
یگانه مجد گفت : طبق آیین نامه سازمان لیگ، بازی دوتیم پس از لغو شدن باید تا 24 ساعت آینده برگزار می شد، که با بررسی های صورت گرفته و فراهم نشدن آن در عصر پنجشنبه، پیشنهاد دادیم که دو تیم توافق کنند که درشرایط بهتری در آینده ودر آمل باهم بازی کنند، که دو طرف به توافق نیز رسیدند.
وی افزود : فدراسیون والیبال و سازمان لیگ در این زمینه هیچ مشکلی ندارد و قرار شد که بازی دو تیم کاله مازندران و شهرداری تبریز در یک زمان مناسبی در آمل برگزار شود.
بارش شدید برف روز چهارشنبه در مازندران که شدت آن در شهرستان آمل بیشتر از دیگرمناطق استان بود و نیز کاهش محسوس دمای هوا تا 3 درجه سانتی گراد زیر صفر ، باعث لغو بازی تیم های کاله مازندران وشهرداری تبریز شد.
تا پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم شهرداری تبریز با 10 امتیاز در مکان هشتم وتیم کاله مازندران با 6 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی دوازده تیمی این رقابتها قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9r6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال اعلام شد