تاریخ انتشار: 1395/04/30 14:22
16روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛
کد خبر: 272962

تیم ملی والیبال دو روز زودتر به ریو می رود

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه زمان اعزام تیم ملی تغییر کرده است، گفت: ملی پوشان ایران بامداد روز سه شنبه پنجم مردادماه تهران به مقصد برزیل ترک می کنند.
تیم ملی والیبال دو روز زودتر به ریو می رود

به گزارش فرتاک ورزشی، از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر درباره برنامه تیم ملی از زمان خروج از تهران تا زمان حضور در دهکده ورزشکاران بازی های المپیک 2016 ریو افزود: تیم ملی والیبال ایران با 12 بازیکن و 8 نفر کادر فنی بامداد سه شنبه پنجم مردادماه با پرواز لوف هانزا تهران را به مقصد فرانکفورت آلمان ترک می کند.

 

وی با بیان اینکه ملی پوشان کشورمان 13 ساعت در فرانکفورت توقف دارند، گفت: برای این مدت هتل برای استراحت بازیکنان رزرو شده است و به دنبال گرفتن سالن هستیم تا تیم ملی والیبال ایران یک نوبت تمرین نیز در این شهر داشته باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: ملی پوشان والیبال ایران ساعت پنج بامداد چهارشنبه ششم مردادماه به وقت محلی به فرودگاه ریودوژانیرو برزیل می رسند و پس از خروج از فرودگاه در کمپ تیم های ملی والیبال برزیل اسکان خواهند یافت.

وی به حضور تیم ملی والیبال برزیل در این کمپ اشاره کرد و گفت: تیم ملی والیبال ایران روزهای نهم و دهم مردادماه دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم برزیل برگزار خواهد کرد و یازدهم مردادماه نیز در دهکده ورزشکاران بازی های المپیک اسکان خواهد یافت.

خوش خبر با بیان اینکه شرایط ایده آلی برای تیم ملی والیبال مهیا شده است که 10 روز زودتر از شروع بازی های المپیک در بزریل حضور خواهد یافت، گفت: رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال نیز از این شرایط راضی است و آن را فرصت مناسبی برای هماهنگی آب و هوایی و جغرافیایی برای ملی پوشان ایران می داند.

وی با تاکید بر اینکه حضور زودهنگام در برزیل شرایط بسیار خوبی برای تیم ایران خواهد داشت، گفت: تنها مشکل دوری طولانی مدت بازیکنان از خانواده است که لوزانو نیز در گفت و گو با بازیکنان به آن اشاره کرده است. اما سرمربی تیم ملی یادآوری کرد که بازی های المپیک اهمیت بسیار زیادی دارد و باید بازیکنان شرایط را درک کنند و برای سرافرازی تیم ملی کشورشان ایثار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ned5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست تیم ملی والیبال: بازیکنان برای حضور در المپیک شانس یکسان دارند

 والیبالیست‌های ایران با دو پله سقوط دهم شدند
اعلام رنکینگ بهترین تیم‌های ملی والیبال جهان