تاریخ انتشار: 1395/09/10 16:01
کد خبر: 245986

ماهشهر سلطان بسکتبال ایران

بسکتبال ماهشهر را می توان سلطان بسکتبال ایران دانست به طوری که این ورزش در خون و رگ های این مردم دوست داشتنی جریان دارد.
ماهشهر سلطان بسکتبال ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، خوشحالم که باز از ماهشهر می نویسم، شهری که احساس میکنم هر چقدر برای مردم این شهر بنویسم هنوز کم است و تا دین خویش را به مردم خوب این شهر ادا نکنم لحظه ای از پای نخواهم نشست .

بدون شک نیمی از شهرت ماهشهر بخاطر پتروشیمی های وسیع و اسکله صادراتی است و نیمه دیگر این شهرت بخاطر یکی از پرطرفدارترین ورزش هاست که این شهر در آن ورزش در کشور سرآمد و زبانزد است .

بدون اغراق ماهشهر  سلطان بسکتبال ایران است و اگر بخواهم حق مطلب را بخوبی ادا کرده باشم باید بگویم افتخارات بسکتبالی این خطه گویای تمامی گفته های این حقیر است. به اعتقاد من بسکتبال در عمق وجود این مردم ریشه دوانده و به همراه ورزش فوتبال، 2 دلخوشی بزرگ این مردم عزیز هستند .

ارزش های بسکتبال پتروشیمی بندر امام محفوظ و محترم . اما می خواهم از بسکتبال ماهشهر بگویم و از تیم مهروبان نوین بندر همیشه سربلند ماهشهر . تیمی که در آستانه خلق یک حماسه دیگر قرار دارد و بدون شک  تا به اینجای کار ، حمایت بیدریغ مدیران شرکت مارون در موفقیت های این تیم نقشی بسزا داشته است .

اینک و در آدینه ای دیگر تیم مسعود صانعی که حدودا 80% بازیکنان و کادرش بومی و از چهره ها و استعدادهای مطرح ماهشهر هستند ، قصد دارد در نبردی رستم و اسفندیار گونه، مقابل تیم رقیب و  همشهری خویش پنجه در پنجه انداخته و مبارزه ای سهمگین و دوئلی تکرار ناشدنی را به نمایش بگذارد .

پس مردم ماهشهر، ای حامیان همیشگی ورزش این شهر و این تیم تازه وارد به لیگ دسته اول: جمعه 12 آذرماه با حضوری پرشور در روی سکوها و با حمایتی همه جانبه از تیم خویش، بدون تعصبات بیش از حد  ، ضمن احترام به تیم مقابل، فقط و فقط تیم خویش و فرزندان خویش را تشویق کنید .

این تیم با حمایت شما مردم عاشق در سال های آتی خواهد توانست تمامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند . پس حال که کارگروه نماینده مجلس و شخص جناب گلمرادی نماینده محترم شهرتان تا پای جان، پای این تیم ایستاده و حمایتش میکند،  شما نیز در روز جمعه مشت ها را در هم گره کرده و با حضوری حداکثری در سالن بعثت ماهشهر راس ساعت 16 آنچنان غوغایی به پا کنید تا تیم شهرتان سربلند از زمین مسابقه خارج شود و با خط و نشان کشیدن، حریفان شما در بازیهای آتی حساب کار دست شان بیاید .

درود بر شما مردم غیور و با صلابت ماهشهر . قدومتان را ارج می نهیم و چشم به راه تشویق های بی امان شما در روز مسابقه ، با حفظ اخلاق ورزشی همانند سابق هستیم .

پس تا میتوانید سالن را به غوغاکده تبدیل نموده و تیم تان را با حمایتی جانانه یاری کنید .

پس یادتان باشد؛ وعده ما جمعه راس ساعت 16سالن بعثت ماهشهر .

درود بر شرف و غیرتتان این جوانان و مردم دوست داشتنی ماهشهر .

نویسنده: محسن بابادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nde9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتوری ها مراقب باشند در گچساران پنچر نشوند

سرمربی مانیزان کرمانشاه: از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم
مانیزان کرمانشاه با شایستگی به مرحله بعد صعود کرد؛