تاریخ انتشار: 1395/09/12 23:06
کد خبر: 245471

لیگ برتر هندبال مردان وزنان مازندران در سایه پیشتازی تیم های نوشهری

هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های مازندران با پیشتازی و صدرنشینی تیم های نوشهری در لیگ مردان و زنان پایان یافت.
لیگ برتر هندبال مردان وزنان مازندران در سایه پیشتازی تیم های نوشهری

به گزارش فرتاک ورزشی، در مهم ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر مردان که جمعه شب برگزار شد ، تیم نشردانش نوشهر در خانه با نتیجه 33 بر25 تیم هیات هندبال آمل را شکست داد و با کسب سومین پیروزی این فصل خود با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم این رقابتها قرار گرفت.

در دیگر دیدار این کروه تیم نسیم ورزش ساری با پیروزی 41 بر24 برابر تیم استخر ایران تنکابن صاحب دومین پیروزی این فصل خود شد و با 4 امتیاز در رده دوم ایستاد.

از گروه نخست لیگ برتر هندبال مردان که 3تیم حضور دارند و در روزی که تیم صدرنشین حاج حسن ساری با قرعه استراحت مواجه شد، تیم هیات قائمشهر با برتری 19بر 18 برابر تیم هیات هندبال بابل نخستین پیروزی این فصل خود را در بیرون از خانه جشن گرفت.

در رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای مازندران جام شهدا هفت تیم حضور دارند.

همچنین در هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال زنان مازندران و از گروه یک تیم صدر جدولی املاک دوقلو نوشهر با نتیجه 23بر 8 تیم رده دومی شهرداری سرخرود را شکست داد و با کسب سومین پیروزی متوالی خود در جدول 6 امتیازی شد و در صدرجدول دست نیافتنی شد.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم بدون امتیاز ذوالفقار جوانان نکا و هیات هندبال قائمشهر به مصاف هم رفتند که تیم قائمشهر با نتیجه 47بر 11 میهمان خود را با شکست سنگینی بدرقه کرد.

در این گروه پس از تیم املاک دوقلوهای نوشهر، شهرداری سرخرود، هیات هندبال قائمشهر و ذوالفقار جوانان نکاء رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

همچنین در رقابتهای گروه دوم، تیم بزرگسالان ذوالفقار نکاء در دیداری بیرون ارخانه تیم سوادکوه را با نتیجه دوراز انتظار 51 بر 3 با شکست مواجه کرد و با 6 امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.

همچنین تیم هیات بابل در زمین تیم همشهری خود تیم بندپی غربی بابل با نتیجه 18بر 16 به برتری دست یافت وپس از نماینده نکاء با 6 امتیاز و تعداد گل های زده کمتر در رده دوم باقی ماند و تیم های بندپی بابل و سوادکوه سوم و چهارم در جدول باقی ماندند.

هفته سوم این رقابتها به علت بارش شدید برف هفته گذشته به این هفته نوکول شده بود.
رقابت های لیگ برتر هندبال زنان مازندران با حضور 8 تیم درحال برگزاری است.
رقابت های امسال لیگ برتر هندبال زنان و مردان مازندران پس از وقفه ای چند ساله آغاز شد.
هفته چهارم این رقابت ها روز جمعه هفته پیش رو در شهرهای مختلف مازندران برگزار می شود.
تیم های قهرمان لیگ برتر زنان و مردان مازندران به مسابقات لیگ های کشور صعود خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwybn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی تاسیسات دریایی و لارستان مقابل حریفان
هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان