تاریخ انتشار: 1395/05/02 13:41
کد خبر: 272401

بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران فینالیست شد

سومین روز رقابت های دانشجویان دانشگاه های آسیا امروز (شنبه )با دیدار نماینده ایران با تیم بسکتبال ب دانشجویان چین ادامه یافت و نماینده کشورمان با پیروزی قدرتمندانه مقابل حریف راهی فینال شد.
بسکتبال سه نفره دانشجویان ایران فینالیست شد

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی و به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه پیام نور که به نمایندگی از ایران در این رقابت ها حضور دارد ، امروز در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم چین ب به میدان رفت و توانست با نتیجه 21 بر هشت حریف را شکست داده و راهی فینال شود و به این ترتیب یک گام به حضور در رقابت های بسکتبال سه نفر دانشجویان دانشگاههای جهان نزدیک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بسکتبال سه نفره دانشجویان دانشگاههای آسیا تیم های ماکائو و هنگ کنگ به مصاف هم رفتند و تیم هنگ کنگ بازی را 21 بر 17 به میزبان واگذار کرد تا دومین تیم فینالیست مشخص شود.

تیم بسکتبال دانشجویان ایران عصر امروز مقابل نماینده ماکائو دیدار فینال را برگزار می کند.

تیم کشورمان در جریان این رقابت ها نخست به مصاف نماینده برونئی رفت و این تیم را با نتیجه 22 بر 2 شکست داد. نماینده ایران در مرحله دوم این رقابت ها به مصاف تیم های مالزی و چین الف (قهرمان دوره قبلی ) رفت و توانست این دو تیم را نیز به ترتیب با نتایج 21 بر هشت و 21 بر 17 از پیش روی بردارد .

بسکتبالیست های ایرانی روز گذشته نیز با شکست 21 بر 5 نماینده دانشجویان سریلانکا و سپس پیروزی 21 بر 9 بر تیم هنگ کنگ راهی نیمه نهایی شدند.

رقابت های بسکتبال سه نفره دانشجویان دانشگاههای آسیا که از 30 تیرماه با حضور 12 تیم از آسیا آغاز شده است فردا با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.

براساس این گزارش عبدالمهدی نصیرزاده سرپرست تیم بسکتبال دانشجویان ایران نیز گفت: علی الله وردی بسکتبالیست ایرانی در این رقابت ها امروز در جریان دیدار نیمه نهایی مقابل تیم چین ب آسیب دیده است و به نظر می رسد آسیب دیدگی وی پارگی رباط صلیبی باشد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gade

آخرین اخبار