تاریخ انتشار: 1395/10/04 01:58
به مدیریت بهبودی در زمین اعتقاد داریم
کد خبر: 240874

میرحسینی: پاس اول به معروف برسد هر حریفی را دچار مشکل می‌کند

سرمربی تیم خاتم اردکان گفت: بازی با پیکان بسیار سخت خواهد بود چون اگر پاس اول به سعید معروف برسد، می‌تواند هر حریفی را دچار مشکل کند.

میرحسینی: پاس اول به معروف برسد هر حریفی را دچار مشکل می‌کند

عباسعلی میرحسینی در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری ساری در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در دور برگشت بر خلاف دور رفت، تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند و ما نیز تیم حریف را به خوبی می‌شناختیم. شهرداری ساری، تیمی است که بازیکنان کارآمدی دارد و بازیکنان ذخیره این تیم هم عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: برنامه ما برای مقابله با این حریف، زدن سرویس‌های هدفدار بود تا پاسور آنها رو به پاس‌های بلند بیاورد و قطر پاسور آنها از کار بیفتد. در شروع بازی چندان موفق نبودیم ولی رفته رفته بر بازی مسلط شدیم.

میرحسینی در مورد جذب علی بهبودی گفت: متاسفانه حمید سوسن‌آبادی، پاسور اول خود را برای 4 هفته به دلیل مصدومیت از دست دادیم و حضور مجدد علی بهبودی در تیم ما باعث شد امیدوار به پیروزی مقابل شهرداری ساری شویم. او سال گذشته هم برای ما بازی کرده بود و ما به مدیریت او در زمین اعتقاد داریم. بهبودی بسیار جدی است. سایر بازیکنان نیز همپای او تلاش کردند و روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی خاتم در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: در لیگ امسال، بازیکنان به خوبی بین تیم‌ها پخش شده‌اند و به همین خاطر، هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان نیز سبب شده هیچ تیمی بدون شکست نباشد. بازی با پیکان بسیار سخت خواهد بود چون اگر پاس اول به سعید معروف برسد، می‌تواند هر حریفی را دچار مشکل کند. با این حال ما ناامید نیستیم و از بازی با پیکان، امتیاز می‌خواهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278656

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان به دنبال سرمایه/ جدال صدرنشین و قعرنشین در آمل
هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛