تاریخ انتشار: 1395/10/08 19:23
کد خبر: 239713

سعید معروف دادگاهی می شود

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد این باشگاه برعلیه کاپیتان تیم ملی والیبال پرونده ای در دادگاه تشکیل داده و منتظر رای هستند.
سعید معروف دادگاهی می شود

این طور که شنیده می شود اختلاف میان سعید معروف و باشگاه شهرداری ارومیه بالا گرفته و از قرار معلوم کار آنها به دادگاه کشیده شده است. پیش تر احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مصاحبه با ما اعلام کرد که معروف حدود 30درصد از این باشگاه طلب دارد و حالا شنیده ها حکایت از آن دارد که کاپیتان تیم ملی چک این باشگاه را برگشت زده و در پی آن هم مسئولان باشگاه از معروف به دادگاه شکایت کرده اند!

احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص دلیل شکایت از سعید معروف گفت: سعید معروف در سال ۹۴ یک میلیارد و ۶۰۰ تومان با تیم شهرداری ارومیه قرارداد داشت و بر اساس این قرارداد توافق داشتیم کل مبلغ در پایان فصل به وی پرداخت شود. متاسفانه با توجه به شرایط مالی باشگاه در سال ۹۴ توانستیم مبلغ یک میلیارد تومان به معروف پرداخت کنیم و مقرر شد بعد از پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان چکی که به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰میلیون از طرف باشگاه به عنوان قرارداد به وی داده شد پس گرفته شود ولی تاکنون نتوانسته ایم مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنیم.در این راستا دنبال تهاتر بودیم که قبول نکردند. سعید معروف به دنبال این موضوع کل مبلغ چک را با وجود اینکه باشگاه یک میلیاردتومان آن را پرداخت کرده بود برگشت زد البته معروف این مبلغ یک میلیارد تومان را خرج کرده و چک نه از سمت ایشان بلکه توسط فرد دیگری برگشت خورده است. متاسفانه معروف خیانت در امانت کرده و دادخواست کل مبلغ چک را به دادگاه تحویل داده در حالی که یک میلیاردتومان پرداخت و تمامی مستندات به دادگاه ارائه شده و پرونده در دادگاه مطرح است و منتظر رای دادگاه هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb9o8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میرحسینی: پاس اول به معروف برسد هر حریفی را دچار مشکل می‌کند
به مدیریت بهبودی در زمین اعتقاد داریم