تاریخ انتشار: 1395/05/03 17:22
12 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛
کد خبر: 272147

زرینی: قول می‌دهیم هر چه در توان داریم رو کنیم/درباره لباس کاروان، مردم همه حرف‌هایی را که لازم بود زدند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام نفرات تیم با هم هم قسم شده‌ایم که در ریو یک حماسه خلق کنیم.
زرینی:  قول می‌دهیم هر چه در توان داریم رو کنیم/درباره لباس کاروان، مردم همه حرف‌هایی را که لازم بود زدند.

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، حمزه زرینی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در المپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: چند سال بود که می‌خواستیم به المپیک برویم اما این بار به مردم ایران قول داده بودیم. خوشحالم که با همت بازیکنان و حمایت‌های صورت گرفته به هدفمان رسیدیم.

 

وی ادامه داد: انتظار 52 ساله تمام شد و بالاخره المپیکی شدیم. تمام تلاشمان را کردیم و قول می‌دهیم که در المپیک هم هر چه در توان داریم رو کنیم  و امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی رقم بخورد. 
زرینی افزود اگر از مرحله اول صعود کردیم یک روز حساس حذفی را پیش رو داریم و باید منتظر باشیم ببینیم با چه تیمی بازی خواهیم کرد. همه چیز تا الان خوب پیش رفته است و هنوز چند روز تا آمادگی کامل زمان داریم. خوشبختانه تا کنون همه چیز بر مبنای برنامه ریزی پیش رفته است.

 

دریافت کننده تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: مردم در زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ما را دعا کردند و به ما قوت قلب داده اند. امیدوارم باز هم مارا دعا کنند تا بتوایم با تلاش دل مردم را شاد کنیم.  همه بازیکنان هم قسم شده‌ایم که یک حماسه خلق کنیم.

 

زرینی در خصوص لباس طراحی شده برای کاروان اعزامی به المپیک گفت: حرفی درباره لباس کاروان ایران نمیزنم مردم همه حرف‌هایی که لازم بود زدند. تمرکز ما روی تیم ملی والیبال است و به این موضوعات توجهی نداریم.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6rzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


12 والیبالیست المپیکی ایران معرفی شدند/ میرزا جانپور هم راهی المپیک شد
المپیک ریو 2016

آمریکا رکورد شکست! 555 ورزشکار در المپیک ریو!
12 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛