تاریخ انتشار: 1395/05/09 18:02
مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ؛
کد خبر: 271027

دختران والیبالی نهم آسیا شدند

تیم ملی والیبال دختران جوان ایران در آخرین رقابت خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا فیلیپین را 3 بر 2 شکست داد و عنوان نهم را به دست آورد تا در مقایسه با دوره گذشته سه پله صعود کند
دختران والیبالی نهم آسیا شدند

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، ملی پوشان جوان کشورمان در مسابقه پایانی خود در هجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا برای کسب عنوان نهمی مقابل فیلیپین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 و امتیازات (25 بر 16، 25 بر 19 و 15 بر 25، 14 بر 25 و 15 بر 10) مسابقه حساس، نفس گیر و نزدیک را با پیروزی پشت سرگذاشتندتا ضمن کسب عنوان نهمی مسابقات نسبت به دوره گذشته سه پله صعود کنند.

شاگردان فریبا صادقی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ست نخست با ترکیب مونا آشفته، سوگند حق پرست، فاطمه سلگی، نگین شیرتری، مائده محمدی، فاطمه عنایت و سارا نظری آغاز کرد و با هماهنگی خوب تیم فیلیپین را با مشکل مواجه کرد به طوریکه مربی این تیم با تعویض های متعدد قصد داشت امتیازات از دست رفته خود را بازگرداند، اما هماهنگی، دفاع، سرویس و حملات خوب ملی پوشان کشورمان نتیجه را با امتیاز 25 بر 16 به سود ایران تمام کرد.

ست دوم مسابقه پایاپای و با حساسیت زیادی آغاز شد. فیلیپین در توپ گیری موفق عمل کرد و فاصله امتیازاتش را با ایران نزدیک کرد، اما نمایندگان کشورمان با سرویس و دفاع موفق این تیم را با امتیاز 25 بر 19 به سود خود به پایان رساندند.

ست سوم را فیلیپین به نفع خود آغاز کرد و با استفاده از اشتباهات والیبالیست های کشورمان و دریافت و توپ گیری خوب نتیجه را با امتیاز 25 بر 15 به سود خود به پایان برد.

نمایندگان کشورمان در ست چهارم عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتند و با اشتباهات زیاد، دفاع و حملات ضعیف و توپ گیری خوب فیلیپین مقابل حریف خود با امتیاز 25 بر 14 شکست خوردند.

ست پنجم با حساسیت بالایی آغاز شد و امتیازات پایاپای دنبال می شد، اما با دریافت، دفاع و حملات خوب و موفق ملی پوشان کشورمان این ست حساس و نزدیک با امتیاز 15 بر 10 به پایان رسید.

ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر تیم های ماکائو، سریلانکا، استرالیا و فیلیپین و شکست برابر تیم های ژاپن و هند عنوان نهم را کسب کرده و در مقایسه با دوره گذشته سه پله صعود کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kvxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست بانوان والیبالیست ایران برابر اسلوونی