تاریخ انتشار: 1395/05/13 09:52
کد خبر: 270302

ماه عسل اردوی بانوان والیبالیست با دو پیروزی و یک شکست به پایان رسید

تیم ملی والیبال بانوان در اردوی تدارکاتی اسلوونی با دو پیروزی و یک شکست به پایان رسید.
 ماه عسل اردوی بانوان والیبالیست با دو پیروزی و یک شکست به پایان رسید

 تیم ملی والیبال بانوان ایران از دوم مردادماه اردوی برون مرزی خود را در شهر ماریبور اسلوونی آغاز کرد و تا پایان امشب به پایان می رسد.

در این اردو بازیکنانی اعم از مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران  در این اردو همراهی می‌کنند و یکی از موضوعات مورد توجه رسانه های اسلوونی است که با حضور در اردوی تیم ملی از آن گزارش تهیه می کنند.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در دیداری تدارکاتی دیگر به مصاف تیم ملی  زنان اسلوونی رفت و با نتایج سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 15 به پیروزی رسید. در پایان دو مربی موافقت کردند که یک ست 15 امتیازی هم برگزار کند که ملی پوشان ایران در این ست 15 بر 5 مغلوب حریف خود شدند.

ملی پوشان ایران دوشنبه شب هم در یکی دیگر از مسابقات دوستانه و تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی اسلوونی به مصاف تیم باشگاهی «ماریبور» زنان این کشور رفتند و سه بر یک این تیم را شکست دادند، همچنین تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه این هفته موفق به شکست تیم ملی زنان اتریش در دیداری دوستانه در این اردو شده بود.

16 بازیکن اعم از شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مه تا یحیاپور و مهسا کدخدا  شرکت کننده در این اردوی برون مرزی هستند.

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام و با حضور هشت تیم برتر آسیا از 24 شهریورماه آغاز می‌شود و با معرفی تیم‌های برتر در 30 شهریورماه به پایان خواهد رسید.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های ویتنام (میزبان)، تایلند و چین تایپه همگروه است. همچنین در دیگر گروه مقدماتی هم تیم های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان با هم رقابت می کنند.

 

منبع : برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jpgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دختران والیبالی نهم آسیا شدند
مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ؛