تاریخ انتشار: 1395/05/16 11:57
نخستین روز برگزاری المپیک 2016 ریودوژانیرو؛
کد خبر: 269646

غیبت در رژه کاروان ایران

غیبت سه بازیکن والیبال در رژه کاروان ورزشی ایران در المپیک با واکنش تند کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.
غیبت در رژه کاروان ایران

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران پس از 52 سال رویای دیرین خود را محقق کرد و راهی المپیک شد تا علاقه‌مندان این ورزش، انتظار حضور بلندقامتان کشورمان را در ریو بکشند و برای حضور آن‌ها در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان، لحظه‌شماری کنند.

بامداد امروز اما غیبت سئوال برانگیز سه مهره اصلی این تیم در رژه کاروان ورزشی ایران در ورزشگاه ماراکانا زمانی که با انتشار عکس‌های این بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی همراه شد، موجی از خشم و انتقاد کاربران ایرانی را در پی داشت. کاربرانی که خودداری از حضور در رژه کاروان ورزش ایران را توهین به ملت ایران می‌دانستند.

محمد موسوی، با انتشار عکسی از خودش در کنار سعید معروف و شهرام محمودی در حال تماشای مراسم افتتاحیه از تبلت نوشت: «تماشای افتتاحیه با تبلت؛ان شالله ٢٠٢٠»

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال چند ساعت قبل از شروع مراسم افتتاحیه با انتشار عکسی از امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران نوشته بود: «سرپرستى که با وجود غم از دست دادن پدر، تیمو تنها نذاشت تا به مشکل برنخوریم و کاروانى که حتى لباس به ایشون نداد تا بتونه تو مراسم افتتاحیه شرکت کنه. اینجا على رغم وجود مدالهاى رنگارنگ، جاى مدال انسانیت خالیست. بدون تو حتى افتتاحیه المپیک هم براى ما معنا ندارد.»

اما انگار این متن هم از عصبانیت کاربران نکاست و واکنش‌ها به این رفتار  بازیکنان تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد.

به هرحال از آنجا که تیم والیبال ایران در روزهای آینده دیدارهای مهم و تاریخ سازی در المپیک سی و یکم پیش رو دارد‌، برخی منتقدان فعلاً در برابر این رفتار سکوت کرده‌اند تا پس از دیدارهای تیم ملی والیبال در ریو، نسبت به آن واکنش نشان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y57oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویایی که برای میرزاجانپور به کابوس تبدیل شد
حضور در المپیک ریو منتفی شد؛

بلیط ریو از دست میرزاجانپور پرید!
فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک مشخص شد؛