تاریخ انتشار: 1395/05/17 12:16
کد خبر: 269428

استارت اردوی والیبال نشسته بانوان

دوازدهمین مرحله از رادوهای آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از سه شنبه آغاز می شود
استارت اردوی والیبال نشسته بانوان

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، مرحله دوازدهم اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از روز سه شنبه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین در تهران آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

مریم ایران منش سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: پس از این مرحله تیم ملی چند روز استراحت خواهد کرد و پس از آن اردوی متصل به اعزام را از سوم شهریور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می کنیم.

 

وی عنوان کرد: فیلم بازی های مسابقات چین را مورد آنالیز قرار دادیم و تمام نکات فنی به ملی پوشان گفته شد و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم ملی کار کردیم تا با آمادگی کامل و بدون استرس در ریو حاضر شویم.
ایرانمنش تصریح کرد: در این اردو نسرین فرهادی، طیبه جعفری، زهرا عبدی، سمیرا خالقی، معصومه زارعی، عشرت کردستانی، بتول خلیل زاده، مهری فلاحی، زینب ملکی، سکینه کشوری، زهرا نجاتی و زهرا دانایی حضور دارند و زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند.

 

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان در حالی در پارالمپیک به مصاف چین می رود که در جام بین قاره ای در مصاف با این تیم تن به شکست داده و با شناخت کاملتری در ریو مقابل چین صف آرایی خواهیم کرد.در حال حاضر آنالیز خوبی از تیم ها داریم و امیدوارم بتوانیم جزو چهار تیم برتر ریو شویم.

 

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران طبق گروه بندی انجام شده باید در گروه دوم مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک ریو، با دو تیم اول جهان یعنی چین و آمریکا همراه با روآندا دیدار کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lmp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی پشیمان است و تا صبح نخوابید