تاریخ انتشار: 1395/05/17 15:00
کد خبر: 269376

لوزانو: از وضعیت موجود نگران هستم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه دیدار حساس ملی پوشان والیبال ایران با آرژانتین از آنچه آن را «ناهماهنگی در ارائه خدمات به تیم ملی والیبال ایران» نامید، به شدت انتقاد کرد و گفت: امیدوارم مشکلاتی که در این مسیر رخ داده است، به والیبال ایران صدمه نزند.
لوزانو:  از وضعیت موجود نگران هستم

 به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، «رائول لوزانو» در سخنانی که پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال متن آن را روز یکشنبه منتشر کرد، گفت: در روزهایی اخیر در برزیل خیلی خوب تمرین کردیم و حالا زمان آن رسیده است تا آمادگی ذهنی را در تیم پیاده کنیم. اما از وضعیت موجود نگران هستم.

وی گفت: کمیته ملی المپیک به ما اعلام کرده است که از لباس های معمول خود استفاده نکنیم و باید با لباس های آبی کاروان در مسابقات حضور داشته باشیم، درحالی که فقط دو دست لباس به تیم تحویل داده اند. با توجه به اینکه هر روز دو جلسه تمرین داریم، این لباس ها نیز باید هر روز شسته شود و مجبوریم در صف های طولانی خشک شویی بمانیم.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران افزود: یا باید چند دست لباس دیگر به ما تحویل دهند و یا اجازه دهند از لباس های خودمان استفاده کنیم.

لوزانو گفت: ما یک تیم هستیم و وقتی نام تیم ملی والیبال ایران را می آورید، به این معنی است که باید به همه اعضای تیم احترام گذاشته شود و به آنها لباس داده شود و حداقل اگر نمی توانند در رژه شرکت کنند، در جایگاه تماشاگران حضور داشته باشند. نه اینکه در خصوص حضور نفرات محدودیت قائل شوند و چهار نفر از کادر اجرایی فدراسیون ها در مراسم رژه حاضر شوند. حداقل می توانستند بگویند فقط بازیکنان در این مراسم شرکت کنند.

وی که به نظر می رسید بسیار کلافه و سردرگم است، گفت: تنها تیم والیبال حاضر در المپیک 2016 ریو هستیم که آنالیزور تیم کارت ورود به محل مسابقات (آی.دی. کارت) ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران توضیح داد: تیم ملی والیبال ایران، تنها رشته تیمی این کشور در بازی های المپیک است. اگر آی دی کارت آنالیزور تیم فراهم نشود با مشکل جدی مواجه می شویم.

لوزانو افزود: از پنج روز پیش قرار بود، این مشکل حل شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. اصلا نمی توانم این مسائل را متوجه شوم، اما می دانم که تنها تیم بدون آنالیزور در این مسابقات هستیم و دوست دارم یک نفر از مسئولین کمیته ملی المپیک علت این مشکل را برایم توضیح دهد.

وی با بیان اینکه «دیگر تیم ها این مشکل را ندارند»، گفت: در نخستین روز رقابت های والیبال مردان المپیک با آرژانتین بازی داریم. در لیگ جهانی این تیم را دو بار با نتیجه سه بر دو شکست دادیم که نشان می دهد قدرت دو تیم نزدیک است. «فاکوندو کونته» بازیکن شایسته آرژانتین در لیگ جهانی حضور نداشت و در این مسابقات حضور دارد و باید برای خنثی کردن او برنامه ریزی کنیم.

آنگونه که پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال نوشت: «نوید مشجری» آنالیزور تیم ملی والیبال ایران باید در تمام مسابقات بازی های المپیک در سالن حضور داشته باشد تا عملکرد تمام تیم ها را آنالیز کند و اطلاعات آن را در اختیار کادر فنی بگذارد، اما با شرایط فعلی او مجبور است بلیت دیدارها را خریداری کند و در سکوی تماشاگران بنشیند. علاوه بر این مشخص نیست بلیتی که برای هر دیدار خریداری می شود مربوط به کدام جایگاه سالن است، مشجری باید در پایان هر مسابقه سالن را ترک کند و مجددا با بلیت بازی بعدی وارد سالن شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lmew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی والیبال امشب راهی برزیل می شود