تاریخ انتشار: 1396/02/29 17:29
کد خبر: 209797

امیدواری کاپیتان ماهشهری ها در فینال بسکتبال

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است همیشه بازی های شهرآورد از حساسیت بیشتری برخوردار است.
امیدواری کاپیتان ماهشهری ها در فینال بسکتبال

سعید لطفی بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام دررابطه با آخرین وضیعت تیمش گفت: « خداروشکر تیم ما از همه لحاظ آمادگى ارائه بازی هاى خوب در فینال را دارد. امیدوارم شاهد بازی هاى به دور از حاشیه و تماشاگر پسند در فینال باشیم.»

بازیکن پتروشیمی بندرامام درپاسخ به حضور هواداران دربازی فینال گفت: « از تمامى دوستداران تیم پتروشیمى بندرامام درخواست می کنم که همچون گذشته با حضورشان در سالن بسکتبال اندیشه ما را حمایت کنند و امیدوارم که تیم ما با بازی هاى خوب وکسب نتیجه مورد نظر همچون سال گذشته بتواند دل هوادارانش را شاد کند.»

لطفی درباره لیگ امسال، تاکید کرد: « به نظر من لیگ امسال لیگ بسیار طولانى بود و برگزارى دور سوم مسابقات لزومى نداشت همین امر باعث طولانى شدن لیگ شد. بیشترین خستگى این لیگ به نظر من براى بازیکنان ملى پوش است زیراکه از اردوها و بازی هاى ملى وارد لیگ شدند. در خلال مسابقات هم راهى مسابقات غرب آسیا شدند و بعد از اتمام لیگ هم دوباره وارد اردو تیم ملى مى شوند. ما اگر به فکر پیشرفت بسکتبال ایران هستیم باید طورى برنامه ریزى کنیم که این سرمایه هاى ملى را در نظر داشته باشیم.»

وی درادامه گفت: « از طرفى برگزارى چنین لیگ هاى طولانى و خسته کننده اى می تواند به ضرر بسکتبال باشد چراکه مدت زمان بیشتر مسابقات هزینه ى بیشترى براى تیمها در بردارد و این موضوع میتواند تبعات منفى براى بسکتبال به همراه داشته باشد. ولى به لحاظ فنى لیگ امسال لیگ خوبى بود چون شاهد رقابت هاى خوب و نزدیک به هم بودیم.»

کاپیتان تیم پتروشیمی درباره رویارویی با نفت آبادان در فینال گفت: « این دومین سال متوالى است که فینال لیگ برتر بسکتبال تمام خوزستانى است. همیشه بازی هاى شهر آورد از حساسیت بیشترى برخوردار است. هر دو تیم از هواداران خوبى بهره مى برند که امیدوارم شاهد بازی های زیبا درفینال باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lojz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای حسین فرکی و سایپا؛

مایکل اسین به استقلال خواهد پیوست