تاریخ انتشار: 1395/05/18 08:52
کد خبر: 269210

کرواسی اسپانیا را برد و اولین شگفتی را ساخت

تیم ملی بسکتبال اسپانیا در المپیک ریودوژانیرو با شکست کار خود را آغاز کرد.
کرواسی اسپانیا را برد و اولین شگفتی را ساخت

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، کروات ها با غلبه بر اسپانیا اولین پیروزی خود در این مسابقات را رقم زد.

در بامداد روز دوشنبه دقایقی پیش در یک بازی تمام اروپایی،بر خلاف تمام پیش بینی ها کرواسی از پس اسپانیا بر آمد.

گزارش بازی:

کوارتر اول این بازی با درخشش سنتر های اسپانیا همراه بود. پائو گسول با تجربه به همراه نیوکلا میروتیچ جوان در این کوارتر به شدت کروات ها را آزار دادند و روی هم رفته 17 امتیاز کسب کردند. البته که عملکرد کرواسی نیز خیلی بد نبود اما پر واضح بود نظم و آهنگ این کوارتر در اختیار سرخ پوشان اسپانیاست، کوارتر اول این بازی با نتیجه 21-13 به سود اسپانیا به پایان رسید. 

کوارتر دوم این بازی با 3 امتیازی ها و بازی نسبتا زیبای کرواسی همراه بود. ماریا هزونیا و بویان بوگدانوویچ به همراه بازی خوب زیر حلقه توسط سنتر های کرواسی، اختلاف را کم کردند اما در ادامه باز هم حضور گسول و میروتیچ اختلاف بین دو تیم را افزایش داد، این پایان کار در این کوارتر نبود و تلاش کرواسی همچنان ادامه داشت. سر انجام 3 امتیازی های هزونیا به کمک تیم کشورش آمد و این کوارتر با نتیجه 38-32 به سود اسپانیا به پایان رسید.

پائو گسول- اسپانیا

کوارتر سوم را اسپانیایی ها بهتر آغاز کردند.  بازی خوب گسول ادامه داشت و این بازی خوب توسط ستاره اول اسپانیا اختلاف 13 امتیازی را ایجاد کرده بود اما باز هم مانند اواخر کوارتر دوم، شوتزنی خوب کروات ها اختلاف را بسیار کم کرده و مربی و کادر فنی اسپانیا را به شدت نگران کرد. این کوارتر با نتیجه 54-47 یه سود اسپانیا به پایان رسید.

در کوارتر چهارم بازی به اوج حساسیت خود رسید. بازی فوق العاده موثر بوگدانوویچ در کنار شوت های حساس و سه امتیازی های زیبای این بازیکن، اختلاف امتیاز را به حداقل رساند و در ادامه موفق شد تیم کشورش را پیش بیندازد. بازیکنان اسپانیا که از این رویداد بسیار شوکه و نگران شده بودند در تلاش برای جبران امتیاز های عقب افتاده بودند اما بازی خوب داریو ساریچ و دفاع تیمی عالی کرواسی،مانع از جبران امتیاز توسط اسپانیا شد و در شرایطی بسیار حساس و در یک بازی زیبا این تیم کرواسی بود که موفق شد با نتیجه 72-70 بر قدرت اول بسکتبال اروپا غلبه کرده و قدرت خود را به همگان نشان دهد.

پائو گسول

در کرواسی بویان بوگدانوویچ با کسب 23 امتیاز بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت و سهم بزرگی در کسب این پیروزی مهم داشت. سه اقدام موفق او در پرتاب های 3 امتیازی در کوارتر پایانی این بازی، کمک شایانی به کروات ها کرد.اما در سویی دیگر 26 امتیاز کسب شده توسط گسول و 19 امتیاز میروتیچ هم برای شکست کرواسی کافی نبود.

بازی بعدی اسپانیا در روز سه شنبه در برابر برزیل خواهد بود و رقیب بعدی کرواسی، آرژانتین است. این بازی در بامداد روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j97je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرواسی در دیداری نفس گیر، بسکتبالیست های اسپانیایی را به زانو در آورد