تاریخ انتشار: 1396/03/10 23:25
کد خبر: 207035

خوش‌خبر: تماشاگران ایرانی تنهایمان نمی‌گذارند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم امسال هم مانند سنوات گذشته تماشاگران ایرانی مقیم خارج از کشور برای حمایت ملی پوشان به سالن مسابقه بیایند
خوش‌خبر: تماشاگران ایرانی تنهایمان نمی‌گذارند

 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر اظهار داشت: میزبانی مشکلی ندارد البته در ابتدا نسبت به ساعت تمرینی که برای ما در نظر گرفته بودند معترض بودیم که بلافاصله همکاری‌های لازم از طرف فدراسیون والیبال ایتالیا انجام شد و ساعاتی که درخواست کرده بودیم برای تمرین ملی پوشان در اختیارمان قرار دادند.

وی افزود: به طور کلی شرایط تیم ملی خوب است، علی رغم این که تعدادی از بزرگان والیبال از جمله مهدوی، محمودی، موسوی و بازیکنان دیگری که در سال های گذشته همراه تیم ملی بودند، امسال حضور ندارند بازیکنان جوان و دیگر ملی‌پوشان با انگیزه بالای خود نشان دادند که برای بازی های سخت آماده اند و می توانند در برابر حریفان حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: ملی پوشان با هیجان مثال زدنی تمرینات خود را دنبال می کنند هدف آن ها بازی خوب در برابر مدعیان لیگ جهانی است. این در حالی است که ما بازی نخست را باید در برابر ایتالیای میزبان انجام دهیم امیدوارم از هر 2 تیم بازی خوب و سطح بالایی را شاهد باشیم.

در این سال ها که تیم ملی در لیگ جهانی بازی های خارج از خانه را انجام داده تماشاگران ایرانی یار اصلی برای بازیکنان محسوب می شدند، خوش خبر ضمن تایید این مطلب یادآورشد: تاکنون تماس‌های زیادی از هموطنان مقیم خارج از ایران در خصوص این که چگونه برای دیدن بازی ها به سالن بیایند، داشتم آن ها از نقاط مختلف اروپا و کشور ایتالیا مشتاق هستند که به پیزارو بیایند اما با مشکل تهیه بلیت مواجه بودند تلاش کردیم که تعدادی بلیط را فراهم کنیم البته تا حدودی در این خصوص محدودیت وجود دارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم هواداران و علاقمندان ایرانی موفق به تهیه آنلاین بلیط بازی ها شده باشند، از میزبان هم خواهش کردیم که اگر می توانند شرایط را به گونه ای فراهم کنند که تماشاگران بتوانند بلیط ورود به سالن را تهیه کنند آن ها قول هایی را داده اند که امیدوارم روز مسابقه این اتفاق بیافتد. چرا که ایرانی ها شور و هیجان زیادی را در محل برگزاری مسابقه ایجاد می کنند و ما را در تمام شرایط تنها نمی گذارند.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص این که میانگین سنی بازیکنان در لیگ جهانی امسال نسبت به سال گذشته سه سال کاهش پیدا کرده است، گفت: جوان شدن پروسه ای است که همه تیم ها خواه یا ناخواه با آن دست و پنجه نرم می کنند خوشبختانه این کاهش سن در تیم ایران به آهستگی در حال وقوع است و بازیکنان جوان به تدریج به ترکیب اصلی تزریق می شوند.

خوش خبر تصریح کرد: کولاکوویچ تجربه جوانگرایی در تیم های ملی را دارد به طوری که شاهد بودیم این سیاست را به خوبی در صربستان انجام داد و صرب ها هم اکنون ثمره آن را بهره برداری می کنند.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان با تجربه ایران سرحال و باانگیزه تمرینات خوبی را انجام می دهند و این نشان دهنده آن است که می توانیم هنوز به آن ها اعتماد کنیم. البته ایگور نیم نگاهی به بازیکنان جوان به خصوص زیر 23 ساله ها دارد چرا که آن ها والیبالیست‌های آماده و با انگیزه ای هستند. به طور کلی این اتفاق در ایران آغاز شده و آینده به خوبی ادامه خواهد داشت.

دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

هفته نخست لیگ جهانی به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbdk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آناستازی شکم سیری مذاکره کرد/هنوز با استویچف درباره قرارداد حرف نزدیم

دراگان: در لیگ جهانی در گروه سختی قرار گرفته ایم
خوشحالم جزو کادر فنی تیم ملی ایران هستم