تاریخ انتشار: 1395/05/20 03:51
کد خبر: 268745

موسوی: در المپیک شرایط متفاوت است/ امکان دارد به مصر هم ببازیم!

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در المپیک هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و اگر با تمام توان بازی نکنیم امکان دارد به مصر هم ببازیم.
موسوی: در المپیک شرایط متفاوت است/ امکان دارد به مصر هم ببازیم!

به گزارش  سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، سید محمد موسوی پس از باخت نزدیک ایران برابر لهستان در دومین دیدار المپیک ٢٠١٦ ریو گفت: بازی خوبی بود. یک سری اتفاقاتی افتاد که طبق آن ما ست آخر را به شانس باختیم. خیلی سوار بازی بودیم، اما خدا نخواست که ما ببریم. اگر این روند رو به رشد ادامه داشته باشد، ما قطعاً می‌توانیم بازی‌های آینده‌مان را ببریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

او همچنین در ادامه عنوان داشت: در چهار تیم بالا دیگر فرقی ندارد که با کدام تیم بازی می‌کنیم، چون همه تیم‌های برتر دنیا هستند و باید ببینیم که چکار می کنیم.

موسوی در پاسخ به اینکه ایران در دو بازی آینده با کوبا و مصر کار نسبتاً راحت‌تری در پیش دارد و آیا این شرایط را بهتر می‌کند، افزود: ما بازی راحت اینجا نداریم. کوبا برابر روسیه سه بر یک باخت و حتی شانس بردن داشت. تیم مصر هم تیمی خوبی است اما به نسبت دو دیدار اول بازی بهتری است، اما باید توان 100درصد بگذاریم تا ببریم چون المپیک است و همه چیز فرق می‌کند.

وی گفت: نتایجی که رقم می‌خورد قابل پیش بینی نیست. ممکن است ما هم اگر محکم بازی نکنیم به مصر حتی ببازیم. واقعاً اینجا شرایط متفاوتی نسبت به رقابت های دیگر دارد.

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrmbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیبرویی که ظریف نیست!