تاریخ انتشار: 1395/05/20 13:46
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 268690

موسوی: ست آخر را به شانس باختیم

مدافع تیم ملی والیبال گفت: در بازی های المپیک مسابقه آسان وجود ندارد و باید برابر همه تیم ها با 100 درصد آمادگی به میدان برویم.
موسوی: ست آخر را به شانس باختیم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، سید محمد موسوی بعد از مسابقه با تیم ملی والیبال لهستان افزود: بازی خوبی بود اما ست آخر را به شانس باختیم. خیلی سوار بازی بودیم.

وی با بیان اینکه اگر این روند رو به رشد تیم را حفظ کنیم قطعا می توانیم بازی های آینده مان را ببریم، گفت: در صورت کسب پیروزی در بازی های آینده از گروه صعود خواهیم کرد.

ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: در چهار تیم بالا دیگر فرقی نمی کند که با کدام تیم بازی کنیم، چون همه تیم های برتر دنیا هستند و باید ببینیم که چکار می کنیم.

موسوی درباره دیدار با دو تیم کوبا و مصر که به نظر آسان می رسد، گفت: در المپیک بازی راحت نداریم. کوبا برابر روسیه سه بر یک باخت و حتی شانس بردن داشت. تیم مصر هم تیمی خوبی است اما خب به نسبت دو دیدار اول بازی بهتری است.

وی تاکید کرد: باید توان کامل بگذاریم تا ببریم چون المپیک است و همه چیز فرق می کند. نتایجی که رقم می خورد قابل پیش بینی نیست. ممکن است ما هم اگر محکم بازی نکنیم حتی به مصر ببازیم. واقعا اینجا شرایط متفاوتی نسبت به رقابت های دیگر دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlwjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: در المپیک شرایط متفاوت است/ امکان دارد به مصر هم ببازیم!

غیبت در رژه کاروان ایران
نخستین روز برگزاری المپیک 2016 ریودوژانیرو؛