تاریخ انتشار: 1396/04/18 09:56
کد خبر: 197489

خشتی که کمیته فوتسال کج نهاد

کار لیگ برتر فوتسال به جایی رسیده است که هر هفته باید تیم‌ها را با خواهش و تمنا و پادرمیانی وارد مسابقات کرد و احتمالا این رویه تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت.
خشتی که کمیته فوتسال کج نهاد

به گزارش فرتاک ورزشی،لیگ برتر فوتسال امروز وارد هفته سوم می شود ولی در اتفاقی بی سابقه هنوز برگزاری مسابقات شکل مطلوبی به خود نگرفته است و بعضی از تیم‌ها بدون کامل کردن مدارک و با پشتوانه ضعیف مالی در رقابتها حاضر می شوند.

هرچند مسئولان کمیته فوتسال بعد از لغو چهار دیدار در هفته اول لیگ برتر وعده داده بودند این مشکلات حل می شود و دیگر شاهد آن نخواهیم بود، ولی در هفته دوم هم سه تیم بعد از خواهش و تمنا و تهدیدهای کمیته فوتسال در  آخرین لحظات مدارکشان را به صورت نصفه و نیمه تحویل دادند.

حالا و ساعاتی پیش از شروع هفته سوم، این اتفاقات و بی نظمی ها تکرار شده است. تیم ارژن شیراز که حتی حضورش در مسابقات امسال لیگ در دقیقه ۹۰ مشخص شد، مدارکش را کامل نکرده و مبلغ ورودی مدنظر کمیته فوتسال را واریز نکرده است. این موضوع بازهم تهدید کمیته فوتسال مبنی بر کنارگذاشتن ارژن از لیگ را در پی داشت اما اینبار غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس پادرمیانی کرده و قول تحویل یک چک به کمیته فوتسال را داده است.

پشتوانه مالی بعضی از تیم ها آنقدر ضعیف است که حتی قادر به پرداخت ۳۰ میلیون تومان مبلغ ورودی نیستند و می خواهند در یک پروسه چند ماهه ۲ تا ۳ میلیارد تومان هزینه کنند. تیم‌هایی که نه تنها در بُعد مالی بلکه در ابتدایی ترین مباحث مدیریتی یعنی تحویل مدارک موردنیاز دچار مشکلات اساسی هستند.

در صورتی که کمیته فوتسال از همان روز اول با بی نظمی ها و تخلفات برخورد می‌کرد، الان برای شرکت دادن تیم هایش در مسابقات به تهدید و خواهش و تمنا متوسل نمی  شد. کمیته فوتسال می توانست لیگ برتر را با ۱۰ تیم شروع کند ولی کیفیت تیم ها و لیگ را چند برابر بالا ببرد. این خشتی است که خود کمیته فوتسال از اول کج نهاده است و حالا امید می رود پیش از آنکه کار به جاهای باریک کشیده شود، جلوی این روند گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlxmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هفته سوم لیگ برتر فوتسال با چاشنی تهدید!