تاریخ انتشار: 1396/05/03 18:52
کد خبر: 193502

سومین شکست متوالی بانوان ایران برابر ویتنام

تیم ملی والیبال بانوان ایران درسومین دیدار تدارکاتی خود در هانوی به مصاف تیم ملی والیبال ویتنام رفت و سومین شکست خود برابر این تیم را تجربه کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا آماده می‌کند، در ششمین روز اردوی برون مرزی خود در کشور ویتنام برای سومین بار به مصاف تیم ملی زنان این کشور رفت.

ملی‌پوشان ایران عصر امروز (سه‌شنبه) در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه 3 بر 2 مغلوب میزبان خود شدند.

شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در ست های سوم و چهارم با نتیجه مشابه 25 بر 22 برابر ویتنام به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 15 بر 9 مغلوب شدند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دو دیدار قبلی 2 بر 2 و 3 بر یک مغلوب این تیم شد و روز پنجشنبه آخرین مسابقه خود را با حریف ویتنامی برگزار خواهد کرد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا آماده می‌کند. این رقابت ها 18 تا 26 مرداد ماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود.

14 تیم در این رقابت‌ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم‌های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27prev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی والیبال بانوان ایران مغلوب ویتنام شد

تیم ملی «ب» ایران مغلوب تایلند شد
والیبال ساحلی زیر 21 سال جهان