تاریخ انتشار: 1396/05/08 21:13
کد خبر: 192265

کولاکوویچ: جوانگرایی در تیم ملی به‌زودی انجام می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان مدعی است تیمش شایستگی کسب عنوان برتر در فصل پیش روی فوتبال ایران را داراست.
کولاکوویچ: جوانگرایی در تیم ملی به‌زودی انجام می‌شود

وی درباره اردوی تیم ملی در ترکیه گفت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در حال برگزاری است و رقابت‌های قهرمانی اروپا هم یک ماه دیگر آغاز می‌شود، بیشتر تیم‌ها درگیر رقابت‌های مختلف و برنامه‌های آماده‌سازی خود هستند و گزینه‌های زیادی برای برگزاری بازی تدارکاتی نداشتیم. از سوی دیگر نمی‌خواستیم تیم را درگیر سفر طولانی و خسته کننده کنیم و به این خاطر ترکیه بهترین گزینه برای ما بود. قرار است در این کشور با تیم ملی ترکیه و بلغارستان بازی تدارکاتی داشته باشیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را دنبال می‌کنید؟ گفت: در طول لیگ جهانی هم مسابقات برخی تیم‌های آسیایی حاضر در این رقابت‌ها را دنبال می‌کردیم. نوید مشجری آنالیزور تیم ملی در حال حاضر در اندونزی حضور دارد و فیلم سه بازی از این رقابت‌ها را برای ما فرستاده است که آنها را تماشا کرده‌ایم، البته موضوع آنالیز یک چیز است و خوب بازی کردن موضوعی دیگر. علاوه بر اینکه روی آنالیز تمرکز کرده‌ایم، می‌خواهیم در اردبیل نمایش خوبی هم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره اتفاقی که هفته گذشته در تمرین رخ داد و به مسعود غلامی و محمدطاهر وادی به دلیل تاخیر در حضور در تمرین، اجازه تمرین کردن در کنار سایر بازیکنان داده نشد، عنوان کرد: هر جایی قوانین خاص خود را دارد و همه اعضای تیم حتی کادر فنی هم این قوانین را پذیرفته‌اند. اینجا بازار نیست که هر بازیکنی هر وقت دلش خواست، به تمرین بیاید. حتی اگر بازیکنی 10 دقیقه تاخیر داشته باشد، اجازه حضور در تمرین را نخواهد داشت. این دو بازیکن 20 دقیقه تاخیر داشتند که علت آن هم ترافیک بود اما این موضوع به من ربطی ندارد. در طول تمرین با بازیکنان رابطه خوبی دارم اما این موضوع نمی‌تواند روی قوانین اثر بگذارد.

کولاکوویچ درباره احتمال حضور بازیکنان جدید در پست پشت خط‌زن در آینده تیم ملی گفت: برای این پست روی امین اسماعیل‌نژاد که هم اکنون در تیم زیر 23 سال بازی می‌کند حساب کرده‌ام. به زودی جوانگرایی بیشتری در تیم ملی انجام می‌شود و روی خیلی از جوانان حساب کرده‌ام. البته من بازی تیم های جوانان و زیر 23 سال را تماشا کرده‌ام اما اینکه این بازیکنان در تمرین تیم بزرگسالان حضور داشته باشند موضوع دیگری است. حضور در تیم ملی بزرگسالان فرصت خوبی برای هر بازیکنی است که در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

وی افزود: تصمیم دارم در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان که آذرماه در ژاپن برگزار می‌شود از بازیکنان جوان‌تری که در رده امید، جوانان و نوجوانان بازی می‌کنند استفاده کنم و به همه نشان بدهم که توانایی و پتانسیل جوانان والیبال ایران تا چه اندازه بالاست. این اتفاق به سود بازیکنان تیم ملی است. آنها کار بزرگی در پیش دارند و باید در سطح بالای این مسابقات در رده سنی بزرگسالان بازی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qn8ka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کولاکوویچ بامداد جمعه به تهران می‌آید