تاریخ انتشار: 1395/05/31 09:17
کد خبر: 266481

عادل غلامی: برای آن‌هایی که چشم بسته حرف می زنند، متاسفم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در المپیک حواشی برای ما درست کردند و برای افرادی که چشم بسته حرف می زنند متاسفم
عادل غلامی: برای آن‌هایی که چشم بسته حرف می زنند، متاسفم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،

عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره اولین حضور ایران در المپیک گفت: حضور در المپیک آرزوی دیرینه‌ای برای والیبال ایران بود و من حدود 10 سال را به یاد دارم که زحمت زیادی برای والیبال کشیده شده تا بتوانیم به المپیک برسیم.

او در ادامه افزود: در دوره پیش هم این امکان را داشتیم که به المپیک برسیم اما در اثر اشتباهات فردی این اتفاق رخ نداد ولی خداراشکر که در این دوره توانستیم به المپیک صعود کنیم.

 

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط و فضای المپیک گفت: این رقابت‌ها با همه تورنمنت‌ها متفاوت بود. پیش از این هم می‌گفتند که فضای المپیک فرق دارد اما اینکه خودمان تجربه کردیم، متفاوت تر بود. ما تجربه مسابقه‌های آسیایی را داشتیم. المپیک از لحاظ ساختاری متفاوت نیست اما کیفیت بالاتری دارد و تجربه خوبی نصیب ما شد. ما تجربه این چنین مسابقه‌هایی را نداشتیم چرا که در همه مسابقه‌ها در بهترین هتل و با بهترین امکانات حاضر بودیم و شرایط ایده آل بود اما در المپیک همه چیز فرق داشت.

 

غلامی درباره حواشی که در المپیک برای تیم ملی والیبال پیش آمده بود، گفت: حاشیه‌هایی را برای ما درست کرده بودند و واقعاً متاسفم برای کسانی که چشم بسته حرف زدند. حتی راجع به من گفته بودند که فحاشی کرده‌ام. نمی‌دانم که این صحبت‌ها را از کجا می‌آوردند. هر کسی مستنداتی در این‌باره دارد بیاید و ثابت کند.

او ادامه داد: پیش از این من می‌خواستم بابت این موضوع شکایت کنم اما این کار را انجام ندادم و به نوعی همه ما گوش‌هایمان را بستیم.

غلامی درباره عملکرد خود در المپیک هم گفت: من شخصاً از بازی هایی که در المپیک انجام دادم رضایت دارم.

او درباره تیم ملی نیز گفت: تیم ملی خوب بازی کرد و کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ما نشان دادیم که تیم بی کیفیتی نیستیم و در اولین حضور هم توانستیم به جمع 8 تیم برتر راه یابیم. شاید بتوان گفت که قرعه ما راحت تر بود اما وقتی بازی ها را دیدیم متوجه شدیم که تیم ها نزدیک به یکدیگر هستند.

 

غلامی ادامه داد: ما در دور گروهی به تیم های خوب دنیا به مانند روسیه که قهرمان دور قبل المپیک بود و لهستان که قدرت زیادی داشت باختیم. روسیه همیشه روسیه است و قدرت زیادی دارد. ایتالیا هم تیم بسیار بزرگی ست که برابر ما به پیروزی رسید. این پیروزی متعلق به این تیم است و به هیچ کس دیگری تعلق ندارد.

او درباره عملکرد لوزانو گفت: او کار خودش را به خوبی انجام داده و بچه ها هم خوب کار کردند. ما کار بزرگی انجام دادیم که به جمع هشت تیم برتر صعود کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6avz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارخانه: تیم ملی والیبال در المپیک عملکرد خوبی داشت

داورزنی:طی 10 سال از ششمی آسیا به پنجمی المپیک رسیدیم
موفقیت در ریو آغاز راهی جدید است برای آینده بهتر؛