تاریخ انتشار: 1395/06/02 11:02
کد خبر: 266021

محمودی: فعلاً در تیم ملی نیستم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: کسب عنوان پنجمی در المپیک و در اولین حضور، خیلی بزرگ و فوق‌العاده است.
محمودی: فعلاً در تیم ملی نیستم

به گزارش سرویس توپ وتور فرتاک ورزشی،و به نقل از تسنیم، شهرام محمودی  در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در المپیک 2016 ریو و کسب مقام پنجم این مسابقات اظهار داشت: یکسری مسائل پیش آمد که نتیجه‌ای که ما گرفتیم را زیر سوال برده است. ما عنوان پنجم المپیک را در نخستین حضورمان به دست آوردیم و قاعدتاً باید خوشحال باشیم.

او ادامه داد: شاید خیلی‌ها فکر کنند که من عذر و بهانه می‌آورم ولی فشار و جو المپیک با تمام تورنمنت‌هایی که پیش از این در آن شرکت کرده بودیم،‌ فرق داشت. نتیجه‌ای که در مجموع گرفتیم خوب بود و طبق هدف‌گذاری پیش رفتیم. هدف ما حضور در المپیک بود ولی ما از گروه‌مان هم صعود کردیم. عده‌ای هم انتقاد می‌کنند که ما فقط 2 پیروزی در المپیک داشتیم ولی ما می‌توانستیم لهستان را هم شکست دهیم.

محمودی گفت: همه می‌دانند که تیم‌هایی مثل ایتالیا چقدر باتجربه‌تر و بهتر از ما هستند. ما با ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی جنگیدیم ولی من گفتم که این بازی، جنگ نابرابر است چون ایتالیا خیلی قدرتمندتر از ماست. واقعیت‌ها را باید گفت. ما جنگیدیم ولی زورمان نرسید.

قطر پاسور تیم ملی ایران تصریح کرد: بازی نخست ما در المپیک مقابل آرژانتین بود. متأسفانه به دلایلی که من هرگز متوجه نشدم، بازی نخست همه تورنمنت‌ها را باخته‌ایم. بازی با روسیه را هم با تصمیم لوزانو با ترکیبی متفاوت وارد زمین شدیم و نتیجه آن هم برای ما مهم نبود چون صعود ما قطعی شده بود.

وی افزود: در مجموع خیلی خوشحالیم که توانستیم از گروه خود صعود کنیم. به نظر من کسب عنوان پنجمی در المپیک و در اولین حضور، خیلی بزرگ و فوق‌العاده است. ما باید بیشتر خوشحال باشیم نه اینکه انتقاد کنیم. شاید خیلی از بازیکنان فعلی دیگر در تیم ملی بازی نکنند. امیدوارم نسل جدید، راه بازیکنان فعلی را ادامه دهد، زحمت بکشند و دل مردم را شاد کنند.

محمودی اظهار داشت: ما سال سختی پیش رو داشتیم. شما دیدید همه تیم‌هایی که از مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن به ریو صعود کردند، حذف شدند. همین موضوع نشان می‌دهد که چقدر فشار آن مسابقات بالا بود. ما زمان کمی برای ریکاوری و بدنسازی در اختیار داشتیم و از طرفی نمی‌توانستیم در لیگ جهانی هم بازی کنیم چون 10 بازیکن حاضر در المپیک از آخرین تورنمنتی که در آن شرکت داشتیم یعنی همین لیگ جهانی انتخاب می‌شدند. ما با تمام تلاش‌مان را کردیم. امیدوارم مردم راضی باشند چون بیش از این در توان بچه‌ها نبود.

بازیکن شماره یک تیم ملی والیبال در مورد ادامه حضورش در این تیم گفت: من فعلاً در تیم ملی نیستم و به آن فکر نمی‌کنم. مشکلات بدنی و مصدومیت‌هایی دارم که باید به آنها رسیدگی کنم. کمر، کتف و زانوی من،‌ درد شدید دارد و نباید زیاد به آن فشار بیاورم. برای مثال من اصلاً نباید شیرجه بزنم ولی وقتی در شرایط مسابقه قرار می‌گیرم، نمی‌توانم کم‌فروشی کنم و باید از جانم مایه بگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrl5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


"محمودی" امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران - مصر

بلیط ریو از دست میرزاجانپور پرید!
فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک مشخص شد؛

مهدوی: دیگر به تیم ملی والیبال فکر نمی‌کنم
خیلی‌ها مرا اذیت کردند اما آنها را به خدا می‌سپارم؛