تاریخ انتشار: 1395/06/03 16:40
کد خبر: 265761

حرف دل مینو مداح/ جواب سه سال زحمتم این نبود

مینو مداح: کسانی که من را کنار گذاشتند نمی‌بخشم
حرف دل مینو مداح/ جواب سه سال زحمتم این نبود

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی،سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خصوص کنار گذاشته شدنش از کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: در کمال ناباوری این اتفاق افتاد. متاسفم برای کسانی که با روش بازیکن سالاری این کار را انجام دادند. گفتند که علیزاده می‌خواهد با کمرانی کار کند و با او راحت تر است. پس اگر اینطور است، پسران المپیکی نیز هر کدام مربی خود را برای اردوها بیاوردند. چرا برای آنها این اتفاق نمی افتد. این بحث ملی‌است و نباید به حرف یک بازیکن اهمیت دهند. کسانی که این تصمیم را گرفتند نمی‌بخشم.

 

وی ادامه داد: سه سال است که برای تیم ملی زحمت کشیده ام و مدام در اردوها و تمرین به سر بردم. برای فدراسیونی که این همه سابقه دارد متاسفم زیرا نمی دانم با چه برنامه و تفکری این کار را کردند. تمام زحمات من نادیده گرفته شد. مربی که سه ماه آمده بود را جایگزین من کردند.

 

مداح همچنین گفت: من با این تکواندوکاران به اولین مدال طلای گرند پری، اولین طلای یونیورسیاد و اولین مدال جهانی رسیدم. تمام این مدال ها در زمان مربیگری من رخ داد اما همه نادیده گرفته شد.

 

وی با بیان این که در گذشته نیز به مدت دو سال و نیم از تیم ملی دور بوده، اظهار کرد: من هشت سال قبل هم مربیگری تیم ملی را بر عهده داشتم اما همان زمان هم بی مهری هایی دیدم و دو سال و نیم از تیم ملی دور بودم. من به اصرار خود مسئولان فدراسیون برگشتم اما نمی‌دانستم در آخر اینچنین می شود و گرنه بازنمی‌گشتم.

 

مداح خاطر نشان کرد: من طبق معمول برای جلسه به فدراسیون رفتم و فکر می کردم که جلسه مانند گذشته است. طبق روال سفرهای قبلی، گزارشی از مسابقات ارائه کردم اما در ادامه چیزهای دیگری اتفاق افتاد و رییس فدراسیون اعلام کرد که تا المپیک با مهرو کمرانی همکاری خواهند کرد این در حالیست که قرارداد من تا المپیک بود. من هم از حقم دفاع کردم و خواستم که دلیل این کارشان را بدانم اما با دلیلی که توضیح دادند قانع نشدم.

 

وی همچنین افزود: تصمیم فدراسیون از قبل گرفته شده بود. زمانی هست که پیشنهادی داده می شود و بعد تصمیم گرفته می شود اما نظر فدراسیون در خصوص برکناری من کاملا تحمیلی بود. اصلا نظری از من پرسیده نشد. من که سالها برای این تیم زحمت کشیدم نزدیک به المپیک کنار گذاشته شدم.

 

سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به نتایج تیم ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: وقتی نتایج این دوره را که با کمرانی رقم خورد می‌بینم خنده‌ام می‌گیرد. عملکرد آسیایی به قدری ضعیف بود که نمی‌دانم چرا باید با کمرانی همکاری کنند. نمی‌دانم کدام کارشناسی جایگزینی کمرانی را تایید می‌کند.

 

وی گفت: من همیشه در مصاحبه‌ها از حمایت های فدراسیون تعریف و تشکر کردم، هیچ گاه نگذاشتم تیم وارد حاشیه شود. حتی به شاگردانم قبل از رقابتهای کسب سهمیه اجازه مصاحبه ندادم مبادا که فکرشان از تمرین دور شود. همیشه نگاه حرفه‌ای داشتم اما واقعا برای خودم متاسفم و حیف آن زمانی که تلاش کردم که در نهایت به راحتی کنار گذاشته شدم. جواب زحماتم این نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md5jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد تکواندو در المپیک ضعیف بود/ مهماندوست مزدور نیست
بهزاد خداداد؛

علیزاده: اجازه نمی‌دهم کسی پشت این مدال پنهان شود
حرف‌های ناگفته بانوی مدال آور ایران؛