تاریخ انتشار: 1396/08/17 00:56
کد خبر: 174691

اعزام تیم منتخب کاراته گلستان به مسابقات بین المللی بلژیک

رئیس هیئت کاراته گلستان از اعزام تیم منتخب این استان به مسابقات بین المللی بلژیک خبر داد.

اسماعیل جبله  اظهار کرد: تیم منتخب هیئت کاراته استان گلستان در رده سنی نوجوانان و جوانان به دعوت رسمی کشور بلژیک به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به رقابتهای بین المللی این کشور دعوت شده است.

جبله افزود: این مسابقات ۱۱ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان در باشگاه آکادمی لیپوین شهر «هرستال» استان لیِژ بلژیک برگزار می شود که در سال قبل بیش از ۹۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف در آن شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: نماینده ایران روز چهارشنبه ۱۷ آبان ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) و با یک توقف کوتاه در دبی ساعت ۱۲ به بروکسل خواهد رسید.

رئیس هیئت کاراته گلستان خاطرنشان کرد: بازیکنان اعزامی از ورزشکارانی هستند که مدت ۳ سال در مقاطع مختلف در اردوهای تیم های استان حضور دارند و از در لیگ آینده سازان کشور شرکت کرده اند.

به گفته جبله، این برای سومین بار است در طول این چند سال اخیر است که هیئت کاراته  استان گلستان تیم مستقلی به نمایندگی از ایران در رقابت های رسمی اعزام می کند که در کشور کم سابقه است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با توکل به خدا ودعا دوستان و مردم شریف استان و حمایت اصحاب رسانه نماینده شایسته ای برای کشور و استان در این رقابتهای مهم باشیم.

جبله اسامی ورزشکاران و کادر فنی تیم اعزامی را به شرح زیر اعلام کرد:

بازیکنان رده نوجوانان و جوانان: علی دیلم - محمد شکی - ارمیا عباسی - ایمان برزعلی - مرتضی دیلم - محمد فارسیانی و محمدعلی مراد زاده

مربیان: رحمت نظری و رمضانعلی جبله

سرپرست کاروان اعزامی: اسماعیل جبله

داور اعزامی: احمد صفرخانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk67p

آخرین اخبار