تاریخ انتشار: 1396/08/24 09:38
کد خبر: 173712

امیدوارم این سرمربی با فدراسیون به توافق برسد

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: نلیا فنی ترین مربی ازبکستان است و امیدواریم با فدراسیون به توافق برسد تا در کنار تیم نوجوانان و جوانان هدایت تیم بزرگسالان را به این مربی بدهیم.
امیدوارم این سرمربی با فدراسیون به توافق برسد

 لیلا محمدیان، نایب رئیس حوزه بانوان فدراسیون جودو، در گفتگو با خبرنگار برنا، درباره حضور مربی ازبکستانی در اردوی تیم ملی جودو بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: نلیا قبلا سرمربی تیم ملی کشور ازبکستان بوده و دیروز به دعوت فدراسیون جودو به تهران آمد. قرار است یک هفته با تیم ملی بانوان تمرین کنند و از نزدیک وضعیت جودوکاران ملی پوش را آنالیز کند. صبح امروز نیز سر تمرین حاضر شدند و در کنار ملی پوشان بودند و با بازیکنان تمرین کردند.

وی ادامه داد: ظهر امروز با حضور درخشان، رئیس فدراسیون جودو، جلسه ای با نلیا تشکیل شد. در این جلسه تمام شرایط و وضعیت تیم های ملی نوجوانان و جوانان بانوان را با مربی ازبکستانی مطرح کردیم. دورنمای ما بازی های آسیایی جارکارتاست و امیدوار هستیم فدراسیون با این سرمربی به توافق برسد تا بتوانیم برای بازی های پیش رو برنامه ریزی دقیق تری انجام دهیم. چهار مربی ایرانی نیز به این اردو دعوت شدند و یکی از نکات مهمی که در این جلسه مطرح شد این بود که حتما مربی ها باید از مربی های ایرانی انتخاب شوند این چهار مربی در کنار نلیا هستند تا از بین آن ها دستیاران خود را انتخاب کنند.

محمدیان درباره معیارهای انتخاب سرمربی ازبکستانی برای تیم ملی بانوان گفت: بنا بر تشخیص و صحبت هایی که شد و همچنین تاکیدی که رئیس فدراسیون بر انتخاب فنی ترین مربی برای تیم ملی داشتند نلیا بهترین گزینه بود. امیدوار هستیم این توافق صورت بگیرد و در کنار تیم نوجوانان و جوانان هدایت تیم بزرگسالان را نیز به این سرمربی بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6nd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف خجسته با شکست مقابل جودوکار ایتالیایی
جودوی قهرمانی جوانان جهان