تاریخ انتشار: 1396/08/30 09:43
کد خبر: 172873

بردبار: به نظر من حرف های داوری فرافکنی است

داور بین المللی بوکس معتقد است سرپرست فدراسیون بوکس با هدف ایجاد تفرقه میان خانواده این رشته به دنبال منفعت خود در مجمع انتخاباتی است.
بردبار: به نظر من حرف های داوری فرافکنی است

بابک بردبار  در گفتگو با خبرنگار هر در خصوص اعتراض اخیر بعضی از مربیان و قهرمانان بوکس مقابل وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظر من حرف های داوری فرافکنی است. وی عنوان کرده تنها چند نفر مخالف من هستند اما از لحاظ قوانین نمی شد ۱۰۰ نفر جلوی وزارت ورزش بروند و اجتماع کنند و برای آن کار باید مجوز وزارت محترم کشور را می گرفتیم و اصولا چند نفر به نمایندگی از تعدادی زیادی این کار را انجام می دهند. تا جایی که من می دانم جامعه پیشکسوتان و جامعه داوری با روند فعلی فدراسیون و سرپرست موافق نیستند. ما باید از این مسئله رها شویم. جالب است که رفتارها و کردارهای آقای داوری حتی به متحد شدن خانواده بوکس با هم می انجامد.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئله جالب این است که نمی دانم آقای داوری ترجمه ناقص کدام آیین نامه آیبا را خوانده است که این چنین مدعی است که من با ۴۵۰ قضاوت و برگزاری کلاس های تعلیم قوانین اطلاع ندارم. همه این موارد توجیه و فرافکنی است و شما اگر با داوری چند دقیقه صحبت کنید حداقل چند تناقض را از ابتدا تا انتهای صحبت هایش خواهید شنید.

وی افزود: یکی از سیاست های داوری ایجاد تفرقه و اختلاف انداری در جامعه بوکس است اما غافل از اینکه این خانواده هوشمندند و گول این ترفندها را نمی خورند. همه می دانند که فردی مناسب ریاست فدراسیون بوکس است که در درجه اول از خانواده بوکس باشد و درد بوکسورها را بفهمد. کسانی که ۳۰ سال شبانه روز برای آن رشته تلاش کردند بسیار متفاوتند از افرادی که در رشته های دیگر بوده اند. رزومه مدیریتی مورد قبول و تحصیلات مناسب و کارنامه مطلوب در بوکس از جمله مواردی است که هیات ها به آن توجه ویژه دارند.

بردبار در خصوص نگرانی برای لیست اعضای مجمع انتخاباتی بوکس عنوان کرد: برای اینکه فردی عضو مجمع شود قوانین و شرایطی وجود دارد که اگر خلاف این عمل شود با اعتراض هایی مواجه خواهد شد. به عنوان مثال در بخش داوری بیشترین و بالاترین مدارج و حضور در بیشترین مسابقات آیبا در رزومه من است و طبق قوانین نام من در اولیوت است. در بخش بوکسورها و مربیان هم مدال های سالهای اخیر مشخص است. هرگونه شیطنت در راستای چینش با هوشیاری خود بزرگان وزارت ورزش و جوانان و خانواده بوکس مواجه خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xx6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 باید به آقای داوری متذکر شویم که ما کبک زیر برف نیستیم