تاریخ انتشار: 1395/05/05 16:32
کد خبر: 271731

منتقدِ عملکرد یکی از مسئولان فدراسیون کاراته را کتک زدند

رئیس سبک بوشیدو کای کان کاراته بعد از انتقاد از عملکرد یکی از مسئولان فعلی فدراسیون کاراته در پایان جلسه کمیته انضباطی این فدراسیون، مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.
منتقدِ عملکرد یکی از مسئولان فدراسیون کاراته را کتک زدند

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی، «جمشید پارسیان مهر» چندی پیش در فضای مجازی عملکرد یکی از مسئولان فدراسیون کاراته در سبک های آزاد را مورد نقد قرار داده و به همین دلیل به کمیته انضباطی این فدراسیون فراخوانده شد.

وی روز گذشته (دوشنبه) در جلسه کمیته انضباطی حضور یافت و در پایان جلسه و بیرون از مجموعه ورزشی کشوری (محل استقرار فدراسیون کاراته) مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

پارسیان مهر در این خصوص گفت: وقتی جلسه تمام شد و به بیرون از مجموعه آمدم، متوجه پنجر شدن لاستیک خودروی خود شدم که برایم عجیب بود، چرا که لاستیک ها را به تازگی تعویض کرده بودم.

وی افزود: زمانیکه در حال برطرف کردن مشکل شدم، دو موتور سوار به سمت من آمدند و افرادی که کلاه برسرداشتند و چهره آنان مشخص نبود با میله به کمر، آرنج و مچ دستم ضربات سنگینی وارد کردند که باعث آسیب دیدگی سخت شد ، من هم به سرعت ماموران انتظامی را در جریان گذاشتم.

پارسیان مهر با اشاره به اینکه اکنون روند درمانی خود را دنبال می کند، گفت: چهره افراد را ندیده و نمی توانم کسی را متهم کنم.

رئیس سبک بوشیدو کای کان کاراته در پاسخ به این سوال که به فرد یا افرادی مظنون نیست؟ تنها به این جمله بسنده کرد که «جامعه کاراته می دانند که اینگونه رفتارهای خشن به جای گفتمان، مختص به چه گروهی است».

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با حضور 27 نامزد قرار است روز 11 مرداد ماه برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqmaj

آخرین اخبار