تاریخ انتشار: 1395/05/15 12:09
کد خبر: 269843

کرمی: می‌توانیم در المپیک از تکواندو ۴ مدال بگیریم

قهرمان اسبق تکواندو جهان گفت: هر ۴ تکواندوکار ما در مسابقات المپیک این پتانسیل را دارند که در المپیک مدال بگیرند
کرمی: می‌توانیم در المپیک از تکواندو ۴ مدال بگیریم

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی، یوسف کرمی درباره وضعیت کیمیا علیزاده تکواندوکار کشورمان در المپیک ۲۰۱۶ گفت: به نظرم هر ۴ تکواندوکار ما امید گرفتن مدال را دارند. کیمیا علیزاده البته به نظر من شانس بیشتری نسبت به بقیه برای گرفتن مدال دارد چرا که او  توانایی بالایی نسبت به حریفانش دارد و یک سر و گردن از آنها بالاتر است. به نظرم علیزاده می‌تواند در مسابقات امسال تاریخ‌ساز شود و نامش را ثبت کند. شاید او در فینال به حریف ولزی برخورد کند و به همین دلیل این حریف ولزی از حالا استرس دارد.

وی درباره فرزان آشورزاده دیگر تکواندو کار کشورمان اظهار داشت:‌ او دو سال است که در تیم ملی حاضر است و نشان داده که می‌تواند یک ورزشکار بزرگ باشد. البته اگر حواشی و انتظارات زیاد از او وجود نداشت بهتر بود و دوست داشتم القاب‌هایی که به او می‌دهند بعد از المپیک اتفاق می‌افتاد. مطمئن هستم اگر او روز خوبش باشد، می‌تواند یک مدال خوش‌رنگ از المپیک بگیرد. او البته همه رقبای خودش را تا به حال برده هر چند به حریف مکزیکی و کره جنوبی هم باخته است. اما اگر فرزان بازی خودش را انجام دهد، کسی جلودار او نیست.

کرمی درباره مهدی خدابخشی هم اظهار داشت:‌ او در وزن من بازی می‌کند که یک وزن سنگین است چرا که بهترین تکواندوکاران در این وزن حضور دارند اما مهدی پتانسیل خیلی خوبی دارد و می‌تواند کار بزرگی انجام دهد.مهدی نشان داده در شرایط حساس مسابقه می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد. البته همه رقبا خوب هستند و کسانی به المپیک آمده‌اند که همگی رتبه بالایی در رنکینگ جهانی دارند. اما مهدی نفر اول دنیاست و در رنکینگ اول قرار دارد.

وی درباره سجاد مردانی هم تصریح کرد: من همه تکواندوکاران را دوست دارم اما سجاد را بیشتر از بقیه دوست دارم چرا که او زحمتکش است و در اردو با جان و دل تمرین می‌کند و امیدوارم که حقش را بگیرد. چون زحمت زیادی کشیده است.

کرمی خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم ۴ مدال از تکواندو در المپیک بگیریم و این موضوع دور از دسترس نیست. به شرط اینکه ورزشکاران ما توانایی خودشان را نشان دهند و بدانند که وضعیت المپیک با سایر مسابقات فرق می‌کند ما می‌توانیم ۴ مدال در این مسابقات بگیریم و حتی این امکان وجود دارد که هر ۴ نفر اوت شوند. همه چیز بستگی به شرایط مسابقات دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpknn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استفاده از کلاه‌های سنسوردار برای تکواندوی المپیک