تاریخ انتشار: 1395/05/22 10:31
کد خبر: 268276

آغاز مسابقات کاراته SKI‌ قهرمانی آسیا در اردبیل

دبیر فدراسیون کاراته از آغاز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا SKI بخش آقایان در اردبیل خبر داد
آغاز مسابقات کاراته SKI‌ قهرمانی آسیا در اردبیل

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی، محمدعلی مردانی در مراسم افتتاحیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا SKI در سالن رضازاده اردبیل گفت: این مسابقات در چهار رده سنی به مدت چهار روز در دو رده بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات یک هزار ورزشکار و داور آقا و بانو حضور دارند، افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان و گرجستان حضور دارند.

مردانی اضافه کرد: همچنین ورزشکاران 21 استان کشور نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه مسابقات آسیایی کاراته از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ها از آمادگی کاملی برخوردار هستند و انتظار می‌رود شاهد رقابت تنگاتنگی بین حریفان ایرانی و کشورهای خارجی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در رشته ورزشی کاراته به جایگاه بسیار بالایی دست یافته است.

16 هزار ورزشکار کاراته در استان اردبیل فعالیت می‌کنند

به گزارش ایسنا، رئیس هیئت کاراته اردبیل در مراسم افتتاحیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا SKI بخش آقایان در سالن رضازاده اردبیل از فعالیت 16 هزار ورزشکار کاراته در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار ورزشکار آقا و شش هزار ورزشکار بانو ورزش کاراته را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو وزرشکار کاراته‌کار از استان اردبیل در تیم ملی حضور دارند، افزود: همایون اکبرزاده و مهدی علیپور کاراته‌کاران استان اردبیل عضو تیم ملی هستند که توانسته‌اند بعد از شش سال مدال طلا و برنز را کسب کنند.

عباسی با بیان اینکه میزبانی رقابت‌های آسیایی کاراته برای اردبیل رویداد بزرگی به حساب می‌آید، تصریح کرد: در این رقابت‌ها شش تیم خارجی و 21 استان داخلی باهم رقابت می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان اردبیل با بیان اینکه انتظار می‌رود با برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کاراته به میزبانی استان اردبیل تحول عظیمی در ورزش کاراته اردبیل رخ دهد، تاکید کرد: این استان آمادگی میزبانی مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی را دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ldp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اضافه شدن 5 رشته به بازی های المپیک 2020

مهدی‌زاده: حق قانونیم است که در مجمع انتخاباتی کاراته باشم
تنها طلایی بازی‌های آسیایی اینچئون هستم