تاریخ انتشار: 1395/05/27 23:11
کد خبر: 267091

خداحافظی فرزان با المپیک/ تکواندوکار مراکش شکست خورد

با شکست نماینده مراکش مقابل هوگوپوش چینی فرزان عاشورزاده از گردونه رقابت‌ها حذف شد و با المپیک برزیل خداحافظی زود هنگامی داشت.
خداحافظی فرزان با المپیک/ تکواندوکار مراکش شکست خورد

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی، دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ریو 2016 در حالی پیگیری می‌شود که امروز فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران در نخستن دیدار خود به مصاف "عمر الحجمی" نماینده مراکش رفت.

عاشورزاده در این رقابت‌ با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. تکواندوکار کشورمان تا ثانیه‌های پایانی 3 بر صفر پیش بود که حرکت چرخشی (فیلیپینی) ورزشکار مراکشی باعث شد تا در ثانیه آخر 4 بر 3 شکست بخورد. این تکواندوکار مراکشی با مدال طلای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آفریقا مجوز شرکت در بازی‌های المپیک ریو را گرفت.

نماینده مراکش در حالی ساعاتی قبل فرزان عاشورزاده را شکست داده بود که در صورت پیروزی مقابل نماینده چین، فرزان نیز شانس حضور در گردونه رقابت‌ها را به دست می‌آورد و برای رسیدن به مدال برنز باید به مصاف حریفان خود می‌رفت، اما متاسفانه نماینده مراکش در دومین مبارزه خود مقابل تکواندوکار چینی با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و عاشورزاده از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpjwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیژن مقانلو: باید از باخت ها درس بگیریم/ امیدمان را برای کسب مدال حفظ می کنیم