تاریخ انتشار: 1396/08/19 16:39
کد خبر: 174346

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شکست مقابل برزیل گفت

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید که تیم ملی ایران در جام بین قاره‌ای به خاطر جزییات کوچکی مقابل برزیل شکست خورد و در مسابقات آینده، آنها را اصلاح می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شکست مقابل برزیل گفت

تیم ملی فوتبال ساحلی اوایل هفته جاری در جام بین قاره‌ای ۲۰۱۷ امارات حاضر شد و مدال برنز این مسابقات را به دست آورد. ایران با شکست برابر برزیل از صعود به فینال بازماند اما در بازی رده‌بندی، توانست با شکست روسیه، انتقام بازی دور گروهی را که با پیروزی و صدرنشینی روس‌ها تمام شده بود بگیرد. مارکو اوکتاویو درباره مسابقات بین قاره‌ای ۲۰۱۷ امارات و کسب رده سوم این مسابقات گفت:

توانستیم عملکرد خیلی خوبی در این مسابقات داشته باشیم و با بهترین تیم‌های حال حاضر دنیا رو در رو شویم. حضور در این رقابت‌ها ارزشمند و مهم بود.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پاسخ به این سوال که از عملکرد تیمش در این مسابقات رضایت داشت یا نه، گفت:

از بازیکنانم راضی هستم و به داشتن آنها افتخار می‌کنم. آنها با قلبشان بازی کردند و به دنبال کسب افتخار برای تیم ملی بودند.

اوکتاویو درباره ارزیابی‌اش از عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی در جام بین قاره‌ای خاطرنشان کرد:

بازیکنان جوان‌مان در سطح خوبی ظاهر شدند. باید تجربه بازی در سطوح بین‌المللی را به آنها بدهیم تا بهتر و بهتر شوند.

اوکتاویو با بیان این که به اهدافش در این مسابقات دست یافته افزود:

برابر بهترین تیم‌های دنیا مانند برزیل بازی کردیم و جزییات کوچکی باعث برتری برزیل مقابل ما شد. ما اشتباهاتمان را جبران می‌کنیم و مطمئنا در رقابت‌های آتی، آنها را تکرار نخواهیم کرد.

سرمربی برزیلی فوتبال ساحلی درباره برنامه‌های فوتبال ساحلی در آینده اظهار کرد:

در حال حاضر ما کتاب و فلسفه اکتاویو را داریم. برنامه‌های ما در آینده مشخص است. حضور در بین پنج تیم برتر دنیا، صعود به جام جهانی پیش رو، ایجاد نسل جدیدی از ساحلی بازان برای تیم‌های زیر ۱۷ سال، زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال در تقویم فوتبال ساحلی ایران، اهداف است. البته ارتقای لیگ فوتبال ساحلی از دیگر برنامه‌های ما است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7brm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی برزیل مقابل ایران در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی - امارات