تاریخ انتشار: 1395/06/08 13:16
بدون دغدغه تمرینات خود را پشت سر گذاشتیم
کد خبر: 264743

ناظم‌الشریعه: برنامه‌های تاکتیکی خود را مقابل ازبکستان پیاده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر تیم هماهنگی نداشته باشیم نمی توان نتیجه مورد نظر را گرفت.
 ناظم‌الشریعه: برنامه‌های تاکتیکی خود را مقابل ازبکستان پیاده می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اولین دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان اظهار داشت: در نیمه اول آنطور که می خواستیم بچه ها ظاهر نشدند اما در نیمه دوم با نکاتی که مطرح کردیم، رفته رفته بهتر شدند و سه گل به ثمر رساندند.

وی افزود: ما تمام هدفمان از برگزاری بازی‌های دوستانه و حتی شرکت در تورنمنت های مختلف، کسب آمادگی بازیکنان و هماهنگی هر چه بیشتر ملی پوشان با یکدیگر است. اگر تیم هماهنگی نداشته باشیم نمی توان نتیجه مورد نظر را گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: امروز برنامه های تاکتیکی خود را مقابل ازبکستان پیاده می کنیم ضمن اینکه شرایط بازیکنان را محک زده و مورد ارزیابی قرار می دهیم. با پی بردن نقاط ضعف و قوت تیم، در فرصت باقیمانده، برنامه های تمرینی مختلفی را انجام خواهیم داد تا در کلمبیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از میزبانی هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه حمایت مسئولین و شرایطی که برایمان فراهم کرده اند، باعث شده تا بدون دغدغه تمرینات خود را پشت سر بگذاریم و از این بابت از مسئولین هیات فوتبال مشهد مقدس تشکر و قدردانی می کنم.

ناظم الشریعه ادامه داد: پس از بازی برابر ازبکستان، تا روز 10 شهریور ماه تمرینات خود را ادامه می دهیم و سپس از روز 13 شهریورماه دور جدید تمرینات خود را در تهران آغاز می کنیم تا بازیکنان به شرایط مطلوبی برسند. ضمن اینکه روز دوازدهم بازیکنانی که مصدوم بودند در اردو حاضر خواهند شد تا تمرینات بدنسازی وآمادگی جسمانی خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم  ملی پیگیری کنند تا برای شرکت در جام جهانی کلمبیا مشکلی نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: کارمان درکلمبیا بسیار سخت و دشوار است و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با پیروزی مقابل تیم‌های هم‌گروه خود در ابتدا از گروه صعود کنیم و در ادامه بتوانیم 4 تیم برتر دنیا قرار بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpz8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدجلال جلالی سرمربی تیم فوتسال منتخب گیلان شد
اختصاصی/