تاریخ انتشار: 1395/04/21 13:02
کد خبر: 274564

سرمربی تیم والیبال زنان: در سالهای آینده می توان به سکوهای آسیایی فکر کرد

سرمربی تیم ملی والیبال زنان کشورمان گفت: تلاش داریم در مرحله نخست جایگاه والیبال زنان ایران را در آسیا ارتقاء دهیم، اما در سال های آینده نیز می توان به سکوهایی آسیایی فکر کرد.
سرمربی تیم والیبال زنان: در سالهای آینده می توان به سکوهای آسیایی فکر کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، مایدا چیچیچ امروز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال زنان در سالن شهید چمران ورزشگاه آزادی درباره برنامه های تمرینی تیم ملی والیبال افزود: برنامه جدی برای آینده داریم و لازم است همه ایران ما را حمایت کند.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: اردوی پنجم تیم ملی را پشت سر می گذاریم و 16 بازیکن در آن حضور دارند که از عملکرد و تمرینات همه آنان راضی هستم.

سرمربی والیبال زنان از حمایت های فدراسیون والیبال و محمد رضا داورزنی رئیس این فدراسیون تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: سوم مرداد ماه برای حضور در اردوی برون مرزی اسلوونی و انجام 12 دیدار دوستانه عازم این کشور می شویم. تیم ملی اسلوونی و اتریش و قهرمان لیگ برتر ایتالیا از جمله حریفان ایران در این دیدارهای تدارکاتی خواهند بود.

مایدا درباره نوع تمرینات تیم ملی والیبال زنان گفت: جدیدترین سیستم های تمرینی والیبال جهان را در تمرینات اجرا می کنیم که شامل بدنسازی و تمرینات توپی است و به بازدهی آن اطمینان دارم.

وی گفت: چگونگی و میزان تمرینات مهم است تا بازیکنان همچنان علاقه مند به والیبال بمانند.

وی ادامه داد: تلاش داریم در مرحله نخست جایگاه والیبال زنان ایران را در آسیا ارتقاء دهیم، اما در سال های آینده نیز می توان به سکوهایی آسیایی فکر کرد.

پنجمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از روز جمعه 11 تیرماه در آکادمی ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و به مدت 19 روز تا 29 تیرماه ادامه خواهد داشت.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مهتا یحیی پور و مهسا کدخدا 16 بازیکن حاضر در این اردو هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال زنان ایران را در این اردو همراهی می کنند.

پنجمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام پیگیری برگزار می شود. دور مقدماتی این رقابتها با حضور هشت تیم برتر آسیا از 22 شهریورماه آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر در 28 شهریورماه به پایان خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjlo6

آخرین اخبار