تاریخ انتشار: 1395/05/03 19:09
کد خبر: 272125

امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به نماینده قزوین رسید

تیم فوتسال میثاق تهران با معاوضه امتیاز خود از لیگ برتر خارج شد و باید در دسته یک مسابقه دهد.
امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به نماینده قزوین رسید

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران پس از کش و قوس های فراوان به قزوین واگذار شد و این تیم با ارسال مدارک خود رسما حضورش در لیگ برتر را قطعی کرد. عمار مسافر که فعلا به عنوان مشاور با این تیم فعالیت می کند.در مورد نام تیم و شیوه حضور آنها در لیگ برتر گفت: نام تیم طرح و توسعه سبز الوند خواهد بود و مسابقات در ورزشگاه یادگار امام(ره) الوند برگزار می شود.این سالن بهترین سالن ایران است و از کفپوش مناسبی برخوردار است و استانداردهای لازم را داراست.

وی در مورد بودجه و هدف گذاری تیم گفت:هدف ما بلند مدت است و نمی خواهیم یکسال در فوتسال باشیم.بودجه تیم پس از جلسه فردا مشخص می شود اما قطعا به نحوی خواهد بود که مثل میثاق و منصوری به مشکل نخوریم.

مسافر در مورد وضعیت کادرفنی و بازیکنان گفت:طی یکی دو روز آینده وضعیت سرمربی تیم و بازیکنان را مشخص می کنیم اما قصد داریم از چند بازیکن قزوینی در کنار بازیکنانی از تیم های منصوری، میثاق و دانشگاه آزاد استفاده کنیم که پس از تصویب بودجه این اتفاق رخ می دهد.

مشاور باشگاه طرح و توسعه سبز الوند با بیان اینکه این شرکت از زیر مجموعه های شهرداری است در مورد اینکه چرا اینقدر دیر اقدام به خرید امتیاز کردند اذعان داشت:ما بنا داشتیم در لیگ دسته اول فعالیت کنیم اما وقتی شهرداری قول حمایت مالی داد به دنبال خرید امتیاز میثاق افتادیم و می خواهیم بار دیگر نام استان قزوین را به عنوان یک قطب فوتسال مطرح کنیم.

مسافر در پایان در مورد اینکه با این شرایط این تیم می تواند در هفته اول لیگ شرکت کند تاکبد کرد:بازی اول ما با تیم آذرخش است که خودش هم شرایط مناسبی ندارد و تمرینات خود را دیر شروع کرده است. اگر آنها موافق باشند درخواست خود را به کمیته فوتسال می دهیم تا این بازی به تعویق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ga5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناگویا قهرمان جام باشگاههای آسیا شد