تاریخ انتشار: 1396/02/02 23:09
شاهین، صدرنشین گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛
کد خبر: 215318

سید احسان احسانی:شاهین کرمانشاه پتانسیل های صعود را دارد

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور از چهار بازی انجام گرفته دارای چهار پیروزی و صدرنشین گروه است.
 سید احسان احسانی:شاهین کرمانشاه پتانسیل های صعود را دارد

مهندس سید احسان احسانی سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه صدر نشین گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی پیرامون شرایط این تیم و هدف های باشگاه شاهین گفت: خدا رو شکر شرایط تیم بسیار خوب است و توانسته ایم در چهار دیدار اول با پیروزی زمین را ترک و صدرنشین گروه باشیم که امیدواریم این روند هم چنان ادامه داشته باشد.

 

احسانی در ادامه افزود: علیرغم تمامی مشکلات موجود سعی کرده ایم نماینده شایسته ای برای استان کرمانشاه در این رقابت ها باشیم و با تلاش و جدیتی که از سوی کادر فنی و بازیکنان صورت می گیرد بتوانیم در آینده هم نتایج لازم را کسب نماییم.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه که سرپرستی باشگاه شاهین را هم بر عهده دارد در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که هزینه های این تیم از سوی چه ارگانو ی یا حامی مالی تامین می گردد، گفت: هیچ سازمان و ارگانی تامین کننده هزینه های مالی نیست و به صورت شخصی هزینه ها را تامین میکنم که امیدوارم جوانان شایسته این استان بتوانند نتایج لازم را کسب  تا خستگی از تن بیرون برود.

 

مهندس احسانی در پایان سخنان خود گفت: استان کرمانشاه دارای جوانان شایسته ای در تمامی زمینه ها می باشد که اگر قدری به آنها توجه شود می توانند قابلیت ها خود را بخوبی به نمایش بگذارند که امیدوارم مسئولان و بزرگان کرمانشاه اندکی توجه خود را به آنها بیشتر کنند تا نتایج لازم را کسب و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rv5lm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقتدار شاهین کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

 اسماعیل‌پور: فقط با ۵ روز تمرین به کرواسی رفتیم/ مشکل بدنی داشتیم
برگزاری بازی‌های دوستانه کمک زیادی به بازیکنان جوان می‌کند

ستاره ایرانی رکورددار  دنیای توپ گرد جهان باقی ماند
فالکائو از دنیای فوتسال خداحافظی کرد؛