تاریخ انتشار: 1396/09/20 14:28
کد خبر: 169897

منهای ورزش/ زن مدل مصری با لباسش جنجال به پا کرد +عکس

یک مدل زن مصری به خاطر تشریفات خاصی که هنگام نمایش لباسش در یک مراسم فشن داشت از سوی کاربران محکوم شد.
منهای ورزش/ زن مدل مصری با لباسش جنجال به پا کرد +عکس

636485233898362944

به گزارش فرتاک ورزشی/ منهای ورزش؛ یک مدل زن مصری به نام یسرا اللوزی که از شهرت بسیاری در کشور خود برخوردار است مدتی است که با یک طراح لباس سرشناس در مصر به نام هانی البحیری همکاری دارد.

آخرین نمایش مدی که این دو با همکاری هم به راه انداختند، جنجال بزرگی به پا کرد و سر و صدای آن در اکثر رسانه های عربی پیچید.

اللوزی در این نمایش مد یک لباس الماس دوزی شده قیمتی به تن داشت که جدیدترین طرح اجرا شده توسط البحیری بود اما آنچه موجب بوجود آمدن این جنجال بزرگ شد لباس یسرا نبود.

هنگامی که یسرا اللوزی برای نمایش این لباس پر زرق و برق به روی صحنه آمد، دو جوان سیاه پوست نیز دنباله لباس او را گرفته بودند و همین صحنه موجی از انتقادات را به سوی او روانه کرد.

کاربران، اللوزی را به ترویج نظام برده داری، نژادپرستی متهم و این اقدام زننده اش را محکوم کردند. این مدل سرشناس مصری پس از این اتفاق متنی را در صفحه اجتماعی خود بهاشتراک گذاشت که در آن از همه بابت این برنامه معذرت خواهی کرده بود.

او در این متن نوشت: ظاهرا برنامه ای که شاهد آن بودید موجب شده تا پیامی مبنی بر ترویج نژادپرستی و برده داری را به تماشاگران منتقل کند که بابت آن معذرت می خواهم.

636485233960239284

او همچنین در ادامه این متن نوشته بود که «من به عنوان مهمان افتخاری آنجا حضور داشتم و اتفاقی که پیش آمد کاملا ناگهانی به ذهن طراح رسید و اجرا شد، من هیجان و استرس بالایی هنگام قدم زدن با آن لباس بلند داشتم که در آن لحظه فقط به فکر درست راه رفتن و نیفتادن بودم، به طوری که اگر کمک آن دو نفر نبود نمی توانستم قدم از قدم بردارم».

یسرا اللوزی در پایان متن خود رسما مخالفت خود را با هر گونه برده داری و تبعیض نژادی اعلام و مجددا از همه عذر خواهی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xwpe

آخرین اخبار