//
کدخبر: ۶۴۷۹۶ //

دو گروه جدید برای معافیت سربازی می توانند ثبت نام کنند

سردار کریمی تاکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند برای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که بر اساس طرح امام حسن مجتبی در مناطق عملیاتی درگیر، حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها حساب می‌شود.

 دو گروه جدید برای معافیت سربازی می توانند ثبت نام کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام فرزندان آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در طرح کسر یا معافیت خدمت سربازی ایثارگران اظهار داشت: تا این لحظه بیش از 200 هزار نفر در دفاتر پلیس+10 ثبت نام کردند.

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که روند ثبت‌نام تاکنون خوب بوده، تصریح کرد:ایثارگران مدنظر داشته باشند که اگر قبلا از کسر خدمت برای یک فرزند خود استفاده کرده‌اند برای فرزند دیگر نیز می‌توانند ثبت‌نام را انجام دهند.

 

وی گفت: برای ثبت‌نام در طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران محدودیت سنی وجود ندارد و اگر ایثارگر فرزند پسرش کوچک بوده و مشمول محسوب نمی‌شود نیز باید برای ثبت‌نام به پلیس +10 مراجعه کند.

 

این مقام ارشد نظام‌ وظیفه با بیان این مطلب که بعد از ثبت‌نام افراد در این طرح، بانک اطلاعاتی تشکیل شده و برای معافیت یا کسر خدمت افراد در سال‌های آتی نیز تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: ایثارگرانی که فرزندشان هم اینک در حال انجام خدمت سربازی است، برای ثبت‌نام در این سامانه مراجعه کنند.

 

سردار کریمی خاطرنشان کرد: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام در 10 دی ماه و بررسی یک ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال باشند، اعلام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند برای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که بر اساس طرح امام حسن مجتبی در مناطق عملیاتی درگیر، حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها حساب می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان