//
کدخبر: ۷۰۴۶۸ //

زمزمه های بحران در پرسپولیس /برانکو این ستاره سرشناس را نمی‌خواهد

پرسپولیس در آستانه دبل قهرمانی قرار دارد و احتمالاً شب عید، جشن قهرمانی می‌گیرد اما یک نگرانی بزرگ در این باشگاه وجود دارد.

زمزمه های بحران در پرسپولیس /برانکو  این ستاره سرشناس را نمی‌خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد تعدادی از نامی‌های پرسپولیس از جمله علی علیپور، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و... تمام می‌شود و در تابستان آینده، تمدید قرارداد آن‌ها یک مشغله بزرگ برای باشگاه خواهد بود. برانکو ایوانکوویچ در آخرین کنفرانس خود گفت قرارداد این بازیکنان تمدید می‌شود و جایی نمی‌روند. ماندن خود او در باشگاه، معنایی جز این نداشت که از تمدید قرارداد بازیکنان مطمئن است. برانکو و تیمش می‌خواهند هت‌تریک قهرمانی کنند و به تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل شوند که سه دوره متوالی قهرمان شده‌اند. یکی از بازیکنانی که تا پیش از فصل پرونده خود را در باشگاه بست، مهدی طارمی بود. او به الغرافه ملحق شد. برانکو درباره حفظ اکثر ستاره‌ها مطمئن است ولی به همین اندازه مطمئن است که باید یکی از این بازیکنان برود و دیگر قراردادش تمدید نشود! روز گذشته خبرها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن داشت که برانکو ایوانکوویچ نسخه یکی از بازیکنان معروف تیم را پیچیده است. او از مسئولان باشگاه خواسته تا قرارداد همه را تمدید کنند به جز این بازیکن را: «همه را نگه دارید، غیر از این یک نفر را.» به همین خاطر تا این لحظه، باشگاه هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نکرده تا خود او متوجه شود رفتنی است.

 

شنیده می‌شود این بازیکن برای برانکو دقیقاً نقش رامین رضاییان را بازی می‌کند. سرمربی کروات حس خوبی نسبت به آن بازیکن نداشت و دست آخر طوری رفتار کرد که باشگاه را ترک کند. حالا این بازیکن هم شاید در ظاهر با برانکو خوب باشد ولی در باطن، همه چیز تمام شده است و سرمربی کروات دیگر علاقه‌ای به تمدید قراردادش ندارد. در گذشته هم یک بار آن‌ها در آستانه پایان همکاری قرار گرفتند ولی به هر نحوی بود، این همکاری ادامه پیدا کرد. برانکو اما با توجه به آن‌که در پست این بازیکن، چهره دیگری دارد، تصمیم گرفته تا او را رد کند. فعلاً دو طرف تلاش کرده‌اند موضوع را پنهان کنند ولی اینکه باشگاه به سراغ دیگر بازیکنان نامی رفته و به سراغ این بازیکن نرفته، برای او ختم ماجراست و به خوبی همه چیز را نشان می‌دهد.

 

بی‌شک گذشت زمان تکلیف را روشن می‌کند. برانکو احتمالاً این مسئله را رد می‌کند چون دوست ندارد در راه قهرمانی، تیم به حاشیه برود. او می‌خواهد وقتی تیمش قهرمان شد، موضوع را علنی کند و این هم یک کار منطقی است. باید دید آیا آن بازیکن معروف طاقت می‌آورد و در این زمینه سکوت می‌کند یا نه؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان