//
کدخبر: ۷۰۷۰۰ //

اولین عقب‌گرد پرسپولیس در فصل جاری با بازی گسترش فولاد رقم خورد

تساوی با گسترش فولاد، پرسپولیس را برای اولین بار از فصل پیش عقب انداخت.

اولین عقب‌گرد پرسپولیس در فصل جاری با بازی گسترش فولاد رقم خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس فصل پیش نمایشی فوق العاده داشت و رکوردهای زیادی در فوتبال ایران شکست. آن‌ها امیدوار بودند، این فصل بتوانند سقف موفقیت‌شان را ارتقا دهند و از فصل پیش هم بهتر نتیجه بگیرند. در ۱۹ هفته گذشته، پرسپولیس همیشه از فصل پیش جلو بود و عملکرد بهتری داشت اما پس از تساوی با نفت تهران این برتری فقط به لطف تفاضل گل بود و امروز، سرانجام آن‌ها از فصل قبل خودشان عقب افتادند.

 

پرسپولیس در سه هفته اخیر، ۴ امتیاز از دست داده و در حال حاضر، با ۴۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. فصل پیش آن‌ها در هفته بیستم، با پیروزی قاطع سه به هیچ مقابل تراکتورسازی ۴۷ امتیازی شدند و کارنامه‌ای موفق‌تر از امسال داشتند. البته فصل پیش، پرسپولیس نیم فصل تقویت شد اما این فصل، با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات و نبود طارمی، تعداد بازیکنان‌شان از اوایل فصل کمتر هم شده است.

 

نکته امیدوار کننده، این است که پرسپولیس فصل پیش در هفته بیست و یکم، به استقلال باخت و اگر بتواند هفته بعد پیکان را شکست دهد و انتقام بازی رفت را بگیرد، دوباره از فصل پیش جلو می‌افتد. سقفی که یک سال قبل، برای بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ برتر ساخت و امسال، فقط خودش می‌تواند آن را بشکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان