//
کدخبر: ۳۰۷۳۲ //

اولین واکنش طارمی بعد از شکست لخویا در قطر

مهاجم پرسپولیس ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی برابر لخویا گفت: امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

اولین واکنش طارمی بعد از شکست لخویا در قطر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم پرسپولیس ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی برابر لخویا گفت: امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

 

مهدی طارمی بعد از کسب عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش با لخویا با حضور در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی در قطر داریم و خدا را شکر که توانستیم به یک بازی خوب برنده از میدان خارج شویم.

 

وی افزود: هدف ما این بود که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت گل نخوریم و بعد به فکر گلزنی باشیم و این اتفاق هم رخ داد. می‌دانستیم زدن گل در خانه حریف دو گل به حساب می‌آید. هر چند امروز ضمن زدن یک گل موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

 

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: با این برد راهی 8 تیم برتر آسیا شدیم و امیدوارم بتوانیم تا فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

 

طارمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد شکست استقلال تهران و استقلال خوزستان مقابل حریفان خود یادآور شد: ما قهرمان ایران و بهترین تیم کشور هستیم و طبیعی بود که از دیگر تیم‌ها بهتر نتیجه بگیریم. البته دو نماینده دیگر کشورمان هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. دنبال این هستیم که به مرحله پایانی رقابت‌ها را پیدا کنیم چرا که در حال حاضر تنها نماینده ایران در ادامه مسابقات هستیم و چشم همه مردم به پرسپولیس است.

 

طارمی در خصوص اظهار نظر یکی از خبرنگاران راجع به اینکه پرسپولیس در صورت صعود به مراحله نیمه نهایی با حریفانی از شرق آسیا مواجه خواهد شد که میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند، گفت: درست است که تیم‌های شرق آسیا پول زیادی خرج می‌کنند اما ما هم استعدادهای زیادی را در کشورمان داریم و می‌توانیم با تکیه بر توانایی‌های خودمان به عناوین بالاتر در آسیا برسیم. اگر یک تیم در شرق آسیا 500 میلیارد برای جذب یک بازیکن هزینه کند به ما ارتباط ندارد و همچنان برای رسیدن به هدف‌مان که همان قهرمانی آسیا خواهیم جنگید بدون توجه به اینکه حریفان چگونه سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان